Thursday, September 5, 2013

OOTD: RELAXING DAY

Obozavam setnju po Adi Ciganliji. Nikada nisam bila na kupanju, i generalno, u sezoni ne volim bas preterano da odlazim tamo, zbog guzve i svih propratnih stvari, ali u predsezoni i krajem sezone, obozavam duge setnje u kojima istinski uzivam. Predivna priroda, zelenilo... Pravi odmor za dusu i telo :)


Vrlo jednostavan outfit, i naravno, neizbezna teksas kosulja <3 Obozavam je i vrlo cesto je nosim, kao sto ste vec imale priliku da primetite kod mene na blogu ;) Jednostvano stvari koje volim, cesto i nosim, i u tome ne vidim nikakov problem ;)











Ukoliko me pratite, verovatno vec znate za moju veliku ljubav prema yogi <3 Definitivno, jedna od najboljih odluka koje sam u dosadasnjem zivotu donela je upravo praktikovanje yoge. Pomogla mi je u mnogim stresnim situacijama, u problemima sa disanjem, kao i kod usmeravanja energije na prave stvari, jedine koje su zapravo vredne u zivotu.

Vec godinama u nazad, u YOGA PARKU na Adi Ciganliji tokom leta, od 12.maja do 1.septembra, svake nedelje odrzavaju se besplatni casovi yoge, koje vode sertifikovani instruktori Yoge i clanovi Yoga saveza Srbije.













I wore:
Denim Shirt-Gas
Shirt-New Yorker
Top-Bershka
Pants-Zara
Sandals-Zara
Bag-Zara
Watch-Swatch
Sunglasses-Paradox
Spiked Bracelet-Addicted
Silver rings
Bracelets-H&M, Accessorize
Nails-China Glaze White On White & China Glaze Matte Magic Top Coat


Love,
Marija

36 comments:

  1. Svidja mi se! Posebno su mi zanimljiva stakla na naocarima i cipelice :D

    ReplyDelete
  2. Ovu kombinaciju bih i ja nosila, opustena i lepa. Delimo misljenje sto se tice Ade, kako kupanja tako i setnje.
    Inace, pocela sam i ja sa jogom ♥ pricacu ti vec.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda idemo u setnju ;)

      Zezas me?! Nemas pojma koliko mi je drago da to cujem ;) Veruj mi da ces vrlo brzo shvatiti i osetiti sve blagodeti praktikovanja yoge ;) To ne moze da se objasni, to mora da se oseti i dozivi ;) Pricas mi, naravno, sad si me zainteresovala :*

      Delete
    2. I meni da sam pocela, imacu par pitanja za tebe, ali to sve lepo na sejkicu ♥.E da, danas sam uletela u neku Avon filijalu i uzela katalog, ponecu ti da vidis. Da ne jurimo ko kreteni ako nam treba, ova neka zenica mi je bas blizu :).I jedva cekam moju Pastel Pinkicu ♥. Ljubim te puuuno :*

      Delete
    3. Dogovoreno :*

      Pa to je super vest!!! Meni je bas zao sto nemam vise od koga da narucujem (sa ovom devojkom nisam bas bliska toliko), a ima zaista dobrih stvari koje sam volela da kupujem iz Avona, i nedostaju mi, a zalihe se blize kantici :( Njihovu Planet Spa liniju obooozaaaavaaaam!!! Narocito pilinge za telo, nisam probala bolje ;)

      I ja tebe puuunooo i jedva cekam taj sejkic u ponedeljak <3 :*

      Delete
  3. Lepotica! ;) I ja volim Adu, zapravo vidim je sa terase (u Bg-u naravno :D) pa kako mi je blizu nekad je možda i ne cenim dovoljno... Ni ja ne volim gužve tamo... Divno za jogu, nikad nisam probala ali bih volela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi ;) Pa da, uglavnom ne cenimo stvari koje su nam "pred nosem" :(
      Guzve su nesnosne tokom sezone :(

      Nadam se da ces imati priliku ;) :*

      Delete
  4. Super je. Svidja mi se sve, pogotovo leopard sandale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)

      Da, znam da volis leopard print, kao i ja <3 :*

      Delete
  5. Ova kombinacija je super i skroz je opustena za setnju sto i volim ... i dobro ti stoji :)

    Interesuje me koliko puta nedeljno imate casove joge, jer je u mom gradu 2 puta nedeljno ?

    I ja takodje narucujem proizvode iz avona i sve mi je njihovo jer sam jako zadovoljna jer inace imam osetljivu kozu,pogotovo oci i njihova sminka mi ni malo ne smeta,a cene su i vise nego pristupacne :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada ;)

      Uglavnom se praktikuju casovi dva puta nedeljno, u grupi, sa instruktorom, a u Yoga parku na Adi, jednom nedeljno, nedeljom.

      Slazem se ;) Imaju kvalitetnih stvari, vrednih paznje ;) Sminku ne koristim, ali lakove i Planet Spa kolekciju bas volim ;)

      Delete
  6. Kombinacija po mom ukusu. Volim ovakve hlace i imam ih u vise boja.

    Opusteno, lezerno , a opet nosivo u skoro svim situacijama :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) Drago mi je da ti se dopada :)

      Slazem se ;) Ja to tako volim ;D

      Delete
  7. Mnogo si lepa, vec sam ti rekla, ali svaki put se iznova odusevim tvojim crtama lica :)
    P.S. Izvini sto jos uvek nisam napisala onaj post, ali imam bas malo vremena. Svaki put udjem na kratko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo...draga, hvala ti puno :*

      Nemoj, molim te da mi se izvinjavas :) Nije to nista obavezno ;) Kada i ako budes imala vremena, bice mi zadovoljstvo da citam nesto vise o tebi ;* <3

      Delete
  8. Baš fina kombinacija, izgledaš sređeno, a opet opušteno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)

      Pa to je i poenta, zar ne? Bar sto se mene tice ;)

      Delete
  9. Divno proveden dan. Ja obozavam takve pantalone, samo volim ih sto sire :) Pa cesto uhvatim sebe, kako probam muske modele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, zaista... :)

      Sve mi se nesto izmesalo kada si ti u pitanju ;D

      Delete
  10. Kod tebe nema nista da nije dobro! ;)
    Bas mi se svidja, onako opusteno.. naocare i kosulja-super <3
    Sara :*

    ReplyDelete
  11. Lepe pantalonice, mada sve ti super stoji :)

    ReplyDelete
  12. predivna kombinacija kao i uvek :) sandalice i kosulja su mi posebno lepi <3

    ReplyDelete
  13. Baš si zgodna :D košulja mi je super i imaš predobre nokte :D

    ReplyDelete
  14. Kao da citam sebe za misljenje o Adi :D
    Odlican outfit, pravi za setnju, a ti si kao i uvek jako lepa i uredna <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...pa da, ima i nas koje ne volimo brckanje na Adi ;D

      Hvala puno, Cako :*

      Delete