Friday, October 25, 2013

CUTE CAT & POLKA DOTS MANICURE

U danasnjem postu gostuje moja sestra, odnosno njeni noktici. U nekoliko navrata sam vec spominjala kako vrlo rado devojkama oko sebe ukrasavam nokte sa istom strascu koliko i sopstvene. Danas sam odlucila da vam pokazem jedan neodoljivi manikir i moram da priznam da je mnogo lakse slikati tudje nokte jer na taj nacin mogu da vam prikazem obe ruke, sto je u samostalnoj izvedbi gotovo neizvodljivo(bar u mom slucaju).

Kada sam prosle nedelje za MM radila tufnasti manikir moja sestra je istog trenutka pozelela i njoj da uradim nesto slicno ;) Kako nisam zelela da postavljam dva manikira, jer mi je bilo malo bezveze, odlucila sam da vam pokazem  njen manikir u posebnom postu. Nadam se da ce vam se dopasti koliko i njoj ;)










Kao sto mozete da primetite i ona je odusevljena neon bojama, tufnicama, kao i macama ;) Za kreiranje ovog manikira koristila sam:


  • China Glaze Strong Adhesion bazu
  • China Glaze Flip Flop Fantasy(dva sloja)
  • China Glaze White On White
  • Flormar #40
  • Seche Vite Top Coat
  • Tackaru i cetkicu za nail art.
 

Nije bas fotogenican, kao uostalom i svi neonci, tako da boja nije realna, ali je i dalje divna <3

China Glaze Flip Flop Fantasy je jedan od najlepsih neon lakova koji imam u svojoj kolekciji. Dobila sam ga nedavno od drage T. <3 i jako sam srecna jer sam ga dugo trazila i uvek je bio rasprodat :( Na moje vrlo prijatno iznenadjenje, formula je vrlo dobra ako uzmemo u obzir da je u pitanju neonac. Kremasta formula koja ne ostavlja brazde prilikom aplikacije za razliku od ostalih neonaca koje imam. Na fotografijama su dva sloja. Susi se jako brzo i pruza noktima mat finis, ali je mnogo lepsi sa ultra sjajnim TC-om poput Seche Vite TC.
Iako je leto odavno za nama, lepi dani i dalje dozvoljavaju nosenje neon lakova, tako da ni sestra ni ja nismo mogle da cekamo prolece kako bismo ga probale ;)




Sve fotografije nastale su pod vestackim osvetljenjem, u zatvorenom prostoru.




Odlucila sam da vam s vremena na vreme pokazem i sekine noktice, jer i njene vrlo cesto ukrasavam na najrazlicitije nacine koje zajedno biramo. Nadam se da vam se ideja dopada ;)


Love,
Marija

71 comments:

  1. preslatkooo <3 :) stvarno je divan manikir!
    a sto se tice fotkanja, isti problem imam jer sama slikam svoje nokte, ali problem donekle resava stativ i tajmer, ako ti nesto znaci :)
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Boginjice :*

      Znam, ali komplikovano je...pokusavala sam i odustala :(

      Delete
  2. Oduševljena sam! Predivno, tako posebno..e da si mi bliže i meni bi ovako napravila :)

    ReplyDelete
  3. Prepreprelepo... ne stedi na fotografijama, uvek rado listam tvoje noktice... blagoo tvojoj sestri s tobom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Milena ;) Drago mi je da to cujem, jer iako volim mnogo fotografija u postovima ponekad mi se cini da preterujem i davim ;)

      Delete
  4. Preslatko, i nokti su joj divni, duzina bas po mom ukusu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;*

      Slazem se, i meni je ova duzina noktiju idealna ;)

      Delete
  5. Cakano je skroz! Flip flop fantasy sam prepoznala odmah, mnogo mi se sviđa kako taj lak ide uz belu boju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)

      Nemoguce je ne prepoznati ga, toliko je upecatljiv iako se jako lose slika ;) I da, savrsen je u kombinaciji sa belom bojom <3

      Delete
  6. Preeeeeedivno ^-^ Sta fali nosenju neon boja na jesen ili zimu? Ja bas volim da veselim bojama razbijem monotoniju kisnog i hladnog dana :) Tako da u decembru na noktima cesto nosim najdrazi FFF ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)

      Apsolutno nista ;) I ja imam momente kada zaboravim koje je godisnje doba i dopustim nokticima da totalno "polude". Bas mi je drago sto cujem da nisam jedina ;))

      Delete
  7. Super je! Uvek se divim kako sve izvedes precizno, ja uvek pokusam sva puna optimizma i na kraju ipak bar nekoliko noktiju izgledaju potpuno retardirano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :*

      Ahahha...samo malo vezbe i strpljenja je potrebno, nista vise ;)

      Delete
  8. Marija, ti si apsolutna kraljica manikura! Nema ti ravne, nadam se da si toga svjesna :)) Ovo je krasno, slatko, precizno, divno :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga mnogo na ovako divnom komplimentu <3 :*

      Delete
  9. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    jaooooooooooooooooooooooo :D.
    Zavidim joj na mačećem manikiru :D

    ReplyDelete
  10. Pa ovo je nešto najslađe što sam videla! :) I tvoja sestra ima predivne negovane nokte, a ti si prava umetnica! ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako je tako ;)

      Hvala puno, a evo i seka se zahvaljuje na komplimentu <3 :*

      Delete
  11. Ti si umjetnica!!! ;) blago njoj sa tobom!
    Ima prelijepe nokte, a ti si ih tako fino ukrasila.. <3
    Maca je preslatka, a i tufnice. Ovaj neonac mi je divan :)
    Bas bi mi sad legao ovakav izgled noktica (;
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo...Saro...uvek imas tako divne reci upucene meni, da se sva raznezim kada procitam tvoj komentar <3 :*

      Zahvaljuje se i sestra na komplimentu ;)

      Zaista je predivan neonac i jako sam srecna sto ga imam konacno ;) Ne mozes da zamislis koliko je divan, identican pink markeru, ako ti nesto znaci ovaj detalj, jer je totalno ne fotogenican :(

      Delete
  12. Uvijek se iznova divim tvojoj preciznosti! Jako, jako slatka manikura! Sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  13. Preslatkoooo :) svidja mi se duzina noktiju, i ja sam svoje danas skratila, vrijeme im je hajde :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;*

      Meni je ova duzina idealna, nisu ni dugi ni kratki, savrseni ;)
      Porasce...znas da i ja cesto imam tu ludu naviku da se ujutru probudim i shvatim da tog dana "moram" da skratim nokte :D Dobra stvar je da brzo rastu, pa ne razmisljam previse ;)

      Delete
  14. Deluje mi kao da je ovo bas tvoja boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa...u pravu si totalno <3 Toliko sam ga zelela i bas ga volim...do poslednje kapi ;)

      Delete
  15. ajme, totalno preslatke micice a točkice savršeno raspoređene... moram reći da su i nokti krasni, bravo cure :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :*

      Evo i seka se smeska i zahvaljuje na komplimentu <3

      Delete
  16. Ma, prelepo! ♥ Nokti su divni! U slobodno vreme mozes da radis manikir prof., posto si stvarno talentovana! ♥ I taman uzmes neku paricu, za dzeparac. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Jovanice <3

      Jedno vreme sam razmisljala na tu temu, ali sam odustala, jer mnoge devojke se danas bave ukrasavanjem noktiju. Iz zadovoljstva ukrasavam nokte ljudima oko sebe cini mi se oduvek ;) Mnogi me "nagovaraju" da se posvetim tome, ali jos uvek nisam sigurna da li je to ono sto zelim, posebno zbog sopstvenih noktiju, jer bi pretrpeli mnoga ostecenja prilikom kontakta sa turpijama, gelovima i sl., a da samo crtam lakovima...pa ne znam koliko bi devojke bile zainteresovane jer takav manikir traje svega nekoliko dana :(

      Delete
  17. Prelepi noktici! Ovo mi bas lici na nesto sto bih I sama volela uraditi. Doduse nisam bas tako spretna kao ti, ali mi se jako svidja. Samo bih ja uradila obrnuto, roze na belo (I ovako je predivno, samo mi je tako palo na pamet). Usput, Marija moram ti reci da si ti genije! Multi-talenat apsolutno ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga puuunooo <3 :* Pa to su vec velike reci ;)

      Drago mi je ako te je ovaj manikir inspirisao da kreiras nesto slicno, na svoj nacin <3 Ja verujem da mozes i ti, nije komplikovano... Probaj ;)

      Delete
    2. Nema na cemu, zaista si profi. Nisam ja u stvari toliko smotana, ali je stvar u tome sto sam preveliki perfekcionista sto se noktica tice. Jedna mala grescica I izbrisacu ceo nokat, tako da bi lakiranje trajalo citav dan. I cim budem imala neki Slobodan dan, bacam se na posao. ♥

      Delete
  18. Marija, ovo je stvarno pre-preslatko i predivno! Kombinacija boja i inspriracija-prelepo!
    I seka ti ima isto tako lepe i negovane nokte kao i ti, i oblik vam je skoro pa isti.
    Ako mozes nekako da mi pomognes-zanima me ovaj lak China Glaze Flip Flop Fantasy, kakva je u stvari boja u prirodi najpribliznije? Jel vuce na koralnu(tako ni izgleda na slikama) ili je intenzivnije nijanse? Mnogo mi se svidja ovako kako izgleda na slikama, ali ne znam koliko je realna nijansa.
    Da li bi mogla nekako da mi ga uporedis sa GR Holiday 66, da li imaju nekakve slicnosti? Imam ga, ali nisam nesto odusevljena nijansom, jednostavno nije moj stil, previse je drecava, da ne kazem jeftina. Ovaj FFF mi deluje da je skroz drugacija nijansa, nikako toliko intenzivna, jarka, nekako prefinjena, otmena i mnogo mi se dopada(koralno crvena mi je omiljena boja), ali mozda gresim, ako nije i u prirodi takav. Mozda ga ove preslatke tufnice smiruju, da li si mazala samo njega bez tufnica, kakav je u poredjenju sa GR 66-icom-da li je mirnija nijasnsa, ne tako upadljiva, iako je i on neonac?
    Gde imaju jos da se nadju China Glaze lakovi osim u "Alexandar-u", da li znas?
    Jos jednom svaka cast za ideju i izradu ovog predivnog manikira.
    Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivana, hvala puno na ovako divnim recima <3

      I seka se zahvaljuje na komplimentu ;) Slicni su nam nokti, s tim sto ona ima mnogo sitnije sake, prste, kao i nokte ;)

      Flip Flop Fantasy je nazalost bas ne fotogenican i boja nije ni malo realna. Nije koralna, vec je identicna pink markeru, ako ti to nesto znaci. Totalno je neon nijansa, bas dreci ;D Ja jako volim i GR #66 i nemaju nikakve slicnosti, on je skroz pastel, cak u poredjenju sa FFF zagasit, dok je FFF vristeca pink nijansa, izuzetno intenzivna. Eto, to je ono sto je problem sa neoncima, predivni u prirodi, neposlusni prilikom fotografisanja. Ukoliko se ne pronalazis u neon bojama na svojim noktima, mislim da ovo definitivno nije lak za tebe ;)

      Kod nas, u Srbiji, samo su u Alexandru dostupni China Glaze lakovi, kao i kod njihovih distributera sirom Srbije.


      Nadam se da sam ti pomogla na neki nacin ako si se dvoumila oko FFF :* <3

      Delete
    2. Hvala ti puno Marija, mnogo si mi pomogla :*, inace bih skroz promasila u izboru nijanse.
      Neon boje definitivno ne idu uz mene, nije to moj stil.
      Da li mozda znas neki lak koji je barem slican, ako ne bas isti u prirodi ovoj nijansi na tvojim slikama, neka nijansa koralno crvene? Gledam ih svaki dan i samo uzdisem:))), mnogo mi je lep lak, ali nista tome slicno do sada nisam videla niti pronasla u ponudi.
      Svaki put kada vidim ovaj manikir ponovo se odusevim kao prvi put<3.
      Za sada ovaj mi je ubedljivi favorit, da li zbog kombinacije boja, preslatkih tufnica i mace, ili svega zajedno...
      Nadam se da imas odgovor za mene, uzdam se u tvoje veliko iskustvo i poznavanje lakova koji su trenutno u ponudi.
      Hvala ti jos jednom :**.
      Ivana

      .

      Delete
    3. Jako mi je drago ako je tako <3

      Ne znam iz kog razloga, ali meni ovaj lak nikako nije koralni, vec mi je skroz pink na fotografijama :) Nazalost, nemam nijedan slican ovom, pa ne bih mogla da ti preporucim i jako mi je zao zbog toga :( Recimo, meni omiljeni koralno crveni lak sa dosta pink nijanse u sebi je Essie Watermelon o kome sam pisala u ovom postu: http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/essie-watermelon.html, pa pogledaj, mozda je priblizno onom sto trazis ;) Jako je kvalitetan i super pigmentovan i po nekom utisku koji sam stekla o onome sto zelis mislim da bi ti se svideo ;)

      Nema na cemu <3 Najvece je zadovoljstvo pomoci nekome u odabiru, verujm mi... :*
      Pozdrav :*

      Delete
    4. Marija, hvala ti na trudu da mi pomognes, ali to uopste nije nijansa na koju mislim.
      Ne znam kako bih ti je opisala, ali osnova joj je prava originalna boja korala iz mora, a moze imati primese rozikaste, "kajsija" boje i sl. Ne trazim nikakvu obicnu crvenu ili pink nijansu uz to, te boje uopste ne nosim.
      Ima nekih fotografija sa ovog posta koje vuku na ovu nijansu, ne izgledaju sve kao da su pink boje(to su uglavnom one na koje direktno pada svetlost i lak izgleda svetlije i neke slicne nijanse koje ja trazim).
      Hvala ti puno u svakom slucaju, kao da si mi pomogla.:*
      Imam jednu preporuku za tebe, nemoj da se ljutis:). Ne znam da li si probala Maybelline Colorama lakove?
      Ja sam skoro dosla u dodir s njima, izuzetno su kvalitetni, postojani, dugo traju, imaju zavrsni sjaj, a uz to je i pristojna cena. Ja ih imam nekoliko nijansi i po kvalitetu se ne razlikuju. Moze da se nadje nijansa za svakoga. Pre neki dan videh da su izbacili i Polka Dot kolekciju, ima lepih kombinacija.
      Samo sam htela ovo da podelim sa tobom, nemam nikakve veze sa njima, niti neke koristi da ih reklamiram, jednostavno da i ja tebi kazem nesto korisno:).
      Sto se tice onog Macadamia pakovanja, od kada sam pocela da ga koristim ima nekih promena na bolje, ali nisam sigurna da je bas samo ono zasluzno za to, jer sam otprilike u isto vreme pocela da koristim i kokosovo ulje i ono arganovo i makadamijino ulje. Uglavnom, nastavicu da ga koristim dok mi bude odgovaralo.
      :*

      Delete
    5. Jako mi je zao sto se nismo razumele ;( Nazalost, nemam nijedan lak slican tom (koliko sam uspela da shvatim opis boje), tako da ne mogu da ti preporucim :( Ukoliko naidjem negde na neku takvu nijansu, seticu se i zapamtiti je, pa cu javiti ;)

      Kako bih mogla da se ljutim kada mi neko nesto preporuci? ;) Svaka preporuka mi je dobrodosla, i zbog toga smo svi ovde, da jedni drugima pomognemo ukoliko mozemo, na bilo koji nacin ;) Nisam ih nikada koristila, jer mi je devojka zaposlena u Lilly-u jednom rekla da nisu dobri :( Ocigledno bi trebalo probati odredjeni proizvod pre nego sto se da sud o istom :( Znam za ubuduce i imacu ih u vidu, svakako ;) Hvala :*

      Drago mi je da imas pozitivne utiske o Macadamia pakovanju za kosu. Svako od nas ima razliciti tip kose, kao i razlicita ocekivanja ;) Meni bas odgovaraju njihovi proizvodi, i bude mi zao kada cujem da neko nije odusevljen ;)
      I ja koristim kokosovo ulje vec neko vreme, i planiram uskoro da pisem o njemu ;)
      Naravno, dokle god ne osetis da ti se kosa i teme zasitilo preparata koje koristis, nemoj da prestajes sa upotrebom. Ja nekada napravim pauzu kada osetim zasicenje, ali se proizvodima koji su mi odgovarali uvek rado vracam :)

      Pozdrav <3 :*

      Delete
    6. Vazi, ako nekad naidjes na nesto slicno javi:).
      A ovi Colorama lakovi su i vise nego dobri-neverovatno postojani i kvalitetni za cenu od oko 200 din.

      Probah pre neki dan "Essence XXXL shine" sjaj za usta nijansa "Bright side of life" i prijatno se iznenadih. Imam izuzetno osetljive usne i gotovo svaki sjaj bilo da je jeftinija ili skuplja varijanta me pecka, dodatno mi isusuje usne i vrlo brzo odustajem od svakog, a ruzeve odavno ne koristim. Jedino sto mi skroz odgovara je "Cera di Cupra" balzam za usne u tubi, koji daje visoki sjaj slicno nekom bezbojnom sjaju. Probala sam razne vrste tih balzama i masti, tipa "Eucerin", "Neutrogena", prirodni sa medom, kokosovim uljem i sl., ali "Cera di Cupra" mi najbolje i momentalno smiri nadrazene usne koje peku, plus je mastan i hranljiv i dugo se zadrzava.
      Ovaj "Essence" ima nijansu vrlo slicnu onoj koju trazim za nokte i na usnama je vrlo prijatan i ne pecka me. Nije bas da sam skroz zadovoljna, nije toliko hidratantan koliko bi mogao da bude (ja sam vrlo zahtevna i probirljiva, a i usne su mi bas osetljive od ranog detinjstva), ali je vrlo dobrog kvaliteta, ima dobar sjaj, prijatan i konkretno ova nijansa se dugo zadrzava na usnama. Cena je vrlo povoljna - oko 250 din., pa ako se pronadjes u nekoj nijansi slobodno probaj:).

      Imam jedno pitanje-imam mesovitu kozu lica, ali bez mitisera i sl,, i htela bih da uzmem neki puder da li tecni, kameni ne znam ni ja, da mi matira malo, ali da ne isusuje lice. Nemam sta da kamufliram, samo za neke specijalne prilike, ne bih ga koristila svaki dan i ne bih da moram da stavljam onako sve redom, podlogu, pa tecni, kameni, vec kako sve ide nisam bas u toku. Znam da si imala post o tvom make-up ritualu, ali ne mogu sada da ga nadjem, a i koliko se secam to je bilo u nekoliko faza i slojeva pudera, sto bih ja da izbegnem:).
      Da li mozes da mi kazes neki lagani puder koji dobro matira, a ne isusuje kozu sa najboljim odnosom cena-kvalitet? Kao i da ne bude da si na lice stavila masku, nego neki prirodan look. Imam i malo prosirene pore oko nosa i izmedju obrva, pa ne znam koji bi bio dobar za takvu problematiku. Eventualno kombinaciju tecnog i kamenog ili nesto sl., znaci maksimalno 2 proizvoda.
      Probala sam i BB kreme, Garnier i LRP, ali kao da nista na lice nisam stavila, ono sto pisu da ujednacava ten i sve ostalo, ne videh. Eventualno BB krema i kameni puder? To je neka light varijanta.

      Onaj korektor za podocnjake "Iv Rocher" sto si hvalila, jel jos uvek isti utisak? Imam i ja isto tamne podocnjake, pa bih ga probala, verovatno bi mi ta ista nijansa trebala. Gde si ga kupila i koja je cena? U kom postu bese?

      Jos nesto mi nije jasno- bronzer i rumenilo, jedno ne iskljucuje drugo? Sta se prvo stavlja i koja je funkcija bronzera? Izgleda kao da sam pala sa Marsa:), ali slabo se sminkam, pogotovo kompletno, nisam u tom fazonu.
      Jel znas mozda neko mesto (npr. u "Jasminu" i sl.) gde rade prof. vizazisti ili tako nesto gde ti preporuce puder, rumenilo za tvoj tip koze, ten i nacin sminkanja lica i ociju koji istice tvoje kvalitete i sakriva mane?

      Opet te udavih, ali ko pita ne skita:). U moru raznih pudera i ponuda nemam pojma za sta da se uhvatim, da ne pominjem bacanje para i neupotrebljenih proizvoda koji skupljaju prasinu ili nadju put do drugih u vidu poklona:).

      Hvala ti puno unapred :*.

      Delete
    7. Hocu, naravno ;)

      Secam se da sam jednom probala neki Cera Di Cupra balzam za usne i da mi se svideo, ali je nestao, iz nerazjasnjenih razloga ;) Jednostavno sam ga izgubila :( Meni je super i Eucerin, Blistex, kao i LRP balzam za negu usana tog tipa, mnogo su mi drazi nego oni klasicni u stik verziji ;)

      Nisam probala Essence sjajeve za usne, ali su hvaljeni, tako da cu morati da probam neki ;) Hvala na preporuci ;)

      E sad...ja ne volim mat izgled lica, vec se uvek odlucujem za neku glowy varijatu. Imam mesovitu kozu koja nije bas reaktivna, tako da eventualno povremeno pred ciklus poludi malo. Volim BB kreme kad zelim neki dnevni makeup i kada ne zelim potpuno da se sminkam, vec se brzinski spremam, i onda samo fiksiram BBkremu kamenim ili puderom u prahu. Trenutno sam odusevljena NYX mineralnim puderom u prahu koji matira lice, ali ne tako da izgleda "brasnjavo" vec je vrlo fino mleven i super popuni pore i zagladi kozu. Dakle, matira je, ali je ne "zacementira", ako mogu tako da se izrazim, dostupan je u Alexandar Cosmetics-ovim distributivnim centrima, a cena je nseto oko 900 dinara, ali s obzirom da je prah u pitanju, trajace jako dugo. Pripremam post o njemu, jer sam apsolutno odusevljena kako izgleda na mom licu, jer je nevidljiv. Neka malo jaca mat opcija je Rimmel Stay Matte koji koristim preko tecnog pudera ili BB kreme samo u predelu cela i nosa, jer se desi da tu isuvise sijam tokom dana. Cena ovog pudera je oko 600 dinara, ali cesto je i na raznim akcijskim snizenjima u drogerijama.

      Kada je tecni puder u pitanju, ne bih mogla da ti preporucim neki sa mat efektom, jer takve pudere ne volim i ne kupujem. Jako dugo koristim Bourjois Healthy Mix tecni puder, koji lepo pokriva, a tenu pruza neodoljivu blistavost. Cena ovog pudera je nesto oko 1600 dinara, ukoliko se ne varam, jer sam ga odavno kupila i jou uvek ga trosim :)
      Yves Rocher koji si spomenula, zapravo je lagani tecni puder, a ne korektor. I on mi se dopada, neka laganija tekstura je u pitanju. Ako si ipak mislila na korektor, onda je to bio NYX HD korektor, zuti, koji i dalje volim i lepo mi pokrije tamne kolutove, a nije vidljiv na licu, vec je jako lagan i lako se stapa sa tenom. Ne znam na sta si tacno mislila, evo linka do tog posta, mozda je tako lakse ;) http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/face-of-summer-2013.html

      Upotreba bronzera ne mora da iskljuci upotrebu rumenila. U zavisnosti od licnih preferencija, mozes koristiti samostalo rumenilo ili bronzer, kao i kombinaciju oba, koju ja licno najvise volim i uvek se za nju odlucujem. Bronzer tenu pruza onaj divan, osuncani izgled, dok rumenilo licu pruza zdrav sjaj i zivost, a celokupnom izgledu mladolikost. U zavisnosti od efekta koji zelimo da postignemo, mozemo se odluciti za upotrebu jednog ili oba proizvoda. Kada je u pitanju redosled nanosenja, i tu sve zavisi. Uglavnom se prvo nanosi bronzer, a nakon toga, na sam vrh jagodica, na mestu gde se inace najcesce zarumenimo, vrlo laganim pokretima cetke nanosi se rumenilo. Ono sto je jako vazno je da prilikom nanosenja ovih proizvoda imamo "laganu" ruku, sto znaci da se trudimo da na nanesemo previse proizvoda cetkom i time postignemo onaj cudan i ni malo pozeljan klovnovski izgled, vec je potrebno da se nijanse lepo izblendaju (sjedine).

      Ne bih ti preporucila Jasmin kao opciju, jer nemam bas lepa iskustva sa njihovim zaposlenima (nazalost), tako da nisam nailazila na strucne osobe koje bi znale da mi pomognu prilikom odabira vec se cesto desavalo da mi bukvalno trpaju proizvod u korpu, pa bi se kuci cesto nervirala sto sam poslusala savete :( To je moje iskustvo, sto ne mora da bude i generalno, sve zavisi gde kupujes... Meni su strucniji zaposleni u Sephori, ali kako je ponuda brendova koji se tamo prodaju vecinom viseg cenovnog ranga, ne znam zaista sta bih ti rekla :(


      Eto, nadam se da nisam previse prosirila pricu i da sam bar malo pomogla ;) Ukoliko te jos nesto dodatno zanima, a nisam uspela da razjasnim, slobodno pitaj ;)
      Pozdrav :*




      Delete
  19. Izgleda da su FFF poboljsali formulu jer je moj uzasan. :(
    Presladak manikir! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry :*

      Izgleda, jer ostale CG neonce koje imam su bas lose frmule i jako ih je tesko naneti ravnomerno, pa tako tek iz treceg sloja izgledaju pristojno, a tek nakon nanosenja TC-a savrseno ;) I ja sam se zacudila, jer sam bila spremna na losu formulu, ali super je ako su je poboljsali zaista <3 ;)

      Delete
  20. Jaoooooooooo preslatkoooo je, moram i ja nešto slično da pokušam, mada obično odustanem a da nisam ni pokušala, hehehe. FFF mi je jedan od omiljenih lakova <3 super se uklopio uz ovo. :) Šta je ono sa srcima, neki papir? (kako uvek primetim tako nešto :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jecka <3

      Jako mi je drago da ga i ti volis :)

      U pitanju je ubrus, nisam sigurna ko je proizvodjac <3

      Delete
  21. Ovo je toliko kjut da sam ostala bez teksta! :D <3 Ma bravo!!!

    ReplyDelete