Wednesday, December 18, 2013

ALVERDE ANTI-AGING VITAMINSKI SERUM

Ni sama ne znam iz kog razloga do sada nisam probala nista iz Alverde asortimana. Svaki put kada se nadjem u dm-u obilazim oko dela sa Alverde preparatima, ali nikada nisam nista kupila. Onda sam pocela da vidjam na drugim blogovima neke od stvari koje su me zainteresovale i odlucila sam da pocnem sa ovim serumom.


Alverde predstavlja sertifikovanu prirodnu kozmetiku koja se proizvodi u okviru dm drogerija. Proizvodi ne sadrze sinteticke mirise, boje, konzervanse kao ni mineralna ulja. Veliki deo Alverde asortimana nosi vegan oznaku koja garantuje da su proizvodi napravljeni bez upotrebe sirovina zivotinjskog porekla. Ovo su samo neke od cinjenica koje su me navele na kupovinu mog prvog Alverde proizvoda.


Alverde Anti-Aging vitaninski serum za negu predela oko ociju sa gojiberry dolazi u plasticnoj tubici od 10 ml sa pumpicom na vrhu (koja meni nije bas sjajna jer uvek izadje vise preparata nego sto je meni potrebno, tako da suvisni deo uvek zavrsi na rukama). Namenjen je nezi koze nakon 30-e godine, ali ja ne vidim razlog zbog kog  ne bih mogla da ga koristim. Ekstrakt gojiberry i prirodni vitamin E podsticu regenerativnu funkciju koze protiv slobodnih radikala, sprecavajuci na taj nacin prevremeno starenje koze. Kompleks od biljnog glicerina i hijaluronske kiseline intenzivno i trajno hidrira kozu. Prirodna formula koja sadrzi ulje susama i kajsije koji neguju kozu, dok organski kofein osvezava i ozivljava kozu. Sadrzi pcelinji vosak.

Vitaminski serum je vrlo lagane, kremasto-gelaste konzistencije, tako da je potrebno 10-ak minuta nakon nanosenja da ga koza lepo upije, ostavljajuci nezan, hidratantan film. Nije lepljiv, ne ostavlja masan trag i odlican je kao podloga za nanosenje korktora, jer omogucava lakse nanosenje i lepsi izgled tog dela lica.

*sastav seruma

Vec neko vreme sam bila u potrazi za dobrim serumom/kremom za negu mog suvog predela oko ociju. Cesto, u zelji da tom delu lica pruzim neophodnu dubinsku negu, nailazila sam na suvise jake, masne kreme koje su mi iritirale oci koje su od dejstva masnoce u njima redovno suzile. Kada bih probala kreme u formuli gela, nisam imala utisak da su bile dovoljno hranljive za moju suvu kozu.
Nakon nesto vise od tri meseca koriscenja mogu da kazem da sam zadovoljna negom koju ovaj serum pruza i koristim ga naizmenicno u kombinaciji sa Multiactiv serumom. Uglavnom ga nanosim u vidu dnevne nege, dok uvece koristim Multiactiv. Ova kombinacija mi se pokazala kao savrsena.


Nakon mog odusevljenja Alverde Anti-Aging vitamniskim serumom za negu predela oko ociju, razmisljam ozbiljno i o kupovini seruma za lice iz iste linije.

Alverde serum mozete kupiti u svim dm drogerijama po ceni od oko 500 dinara, mozda malo manje. Smatram da za taj novac predstavlja odlican serum, cak meni bolji od nekih i do vise puta skupljih.

Da li ste koristile Alverde Anti-Aging vitamniski serum? Sta biste mi jos preporucile iz njihovog asortimana?


Love,
Marija

21 comments:

  1. ovako nešto mi treba, moram ga isprobati!

    ReplyDelete
  2. Ja isto nisam probala nista od alverdea, bar od preparative. Probala sam nekoliko stvarcica od sminke i nisu mi bile nista posebno pa sam valjda krenula zato da ih malo zaobilazim. Serum zvuci zanimljivo, mada nije nesto sto mi trenutno treba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala njihovu sminku...nikada me nije privukla ;)

      Jeste dobar, pa ako nekada pozelis da probas, nemoj da se dvoumis ;)

      Delete
  3. Ja sada koristim iz te linije kremu za lice i imas moju toplu preporuku. Bas sam zadovoljna, mojoj kozi bas prija, s tim sto je,po meni, idealna za ove hladne dane, vec za leto mislim da je teska. Koza mi je btw mesovita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na preporuci ;) Razmisljala sam o kremi, tako cu je verovatno i probati ;)

      Delete
  4. Nisan vidila ovi proizvod do sad, čini se zanimljiv. Ide na WL pa ga možda jednom i isprobam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces odluciti da ga probas ;) Vredan je paznje, svakako ;)

      Delete
  5. Koristila sam ali mi nije bio dovoljno hidratantan a ni pumpica se mi nije sviđala. Ja bih ti inače preporučila gel/kremu za čiščenje lica sa glinom. Neko crveno-zeleno pakovanje :) Meni je taj proizvod super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci ;)

      I mene pumpica malo nervira jer uvek izadje vise proizvoda nego sto je potrebno, ali dobro... Medjutim, meni bas lepo hidrira predeo oko ociju, a izuzetno mi je suv taj deo...

      Delete
  6. Ovo "nakon 30" me je zainteresovalo. Moracu da probam, narocito sto stvarno nije skup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pristupacan je jako, ali i dobar ;) Verujem da ces biti zadovoljna ;)

      Delete
  7. Ja znam da sam koristila nešto njihovo ali sad nema šanse da se setim. U svakom slučaju baš bih probala taj serum, deluje mi zanimllivo :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je...lepo hidrira, pa ako se odlucis da probas, nadam se da ce ti odgovarati ;)

      Delete
  8. morat ću ovo provjeriti... inaće kupila neki njihov dvofazni odstranjivač šminke koji je bio živa strava, to je bila jedina njihova stvar koju sam probala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala, ali pogledacu kada budem kupovala neki losin za skidanje sminke ;) Hvala na preporuci ;)

      Delete
  9. Nisam ga probala, ali jako dobro zvuči. Svojevremeno sam baš dosta eksperimentisala sa Alverde proizvodima, ali sam im se retko vraćala, mogu da izdvojim samo ulje za lice, penu za čišćenje i balzam za usne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad me zanima koje ulje je u pitanju ;) Ali i balzam mi zvuci primamljivo ;) Moracu sama da pronjuskam po dm-u ;)

      Delete
  10. Hello dear, I like your blog, it is very nice! Would you like to follow each other? I am your new follower in GFC # 146 , I also follow you in bloglovin 158. I hope you will visit my blog and become the follower.
    Olga
    www.impromp-two.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nisam probala ovaj serum, ali imam jednu kremu za stopala koja mi je odlična. Isto tako, planiram kupiti njihovu kremu za njegu kože oko noktiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da imaju dosta dobrih proizvoda po preporukama devojaka u komentarima iznad ;) Moracu jos nesto da probam ;)

      Cula sam da hvale kremu za negu zanoktica i noktiju, i ja zelim da je imam ;)

      Delete