Monday, December 30, 2013

FRINGE SWEATER

Koliko sam se samo odusevila kada sam ugledala ovaj dzemper u Bershkoj. Ne znam za vas, ali ja imam taj osecaj neverovatnog ushicenja kada se nadjem u trznom centru i "naletim" na komad garderobe o kom sam mastala i tacno sam zamislila takvog kakav jeste, isti model, boja, nacin na koji mi stoji...sve...<3


Proslo je zaista puno vremena od kako sam objavila poslednji outfit post. Kada to kazem, ne mislim na predhodni outfit post iz Novog Sada jer nije bio planiran, ali sam ipak odlucila da ga podelim sa vama.
Dani su odavno postali kraci, hladniji i nemam bas volju da izadjem ujutru rano iz kuce kako bih slikala outfit. Ne volim da se slikam kada pocinje da pada mrak, jer slike gotovo nikada ne ispadnu dobro, ali ovo je slikano oko 15h i vec nisu sjajne fotografije, neke su dosta mutne, posebno prva ispod, ali mi je bila jako lepa, pa sam ipak odlucila da je postavim ;)





















I wore:
Coat-Mango
Sweater-Bershka
Pants-Zara
Boots-Zara
Bag-Springfield
Beanie-New Yorker
Scarf-New Yorker
Gloves-Bershka
Rings-H&M


Ovo je ujedno i poslednji outfit post za ovu godinu ;)
Za kraj ovog posta zelim da se zahvalim svima vama, dragi moji, koji ste bili uz mene tokom ove godine, pratili i redovno citali Head In The Clouds <3 Saljem vam puuunooo ljubavi i poljubaca i citamo se i naredne godine <3 :*



Love,
Marija

27 comments:

  1. Hvala tebi na uvek divnim, sadrzajnim i, pre svega, jako kvalitetnim recenzijama, na tome sto si na svako pitanje uvek lepo odgovarala i sto si ulagala toliko truda u svaki post. Zelim ti sve najlepse, da budes zdrava i srecna, zadovoljna, nasmejana, okruzena ljubavlju i pozitivnim ljudima i, naravno, jos vece blogouspehe! :) SRECNA NOVA GODINA! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neizmerno ti hvala na ovako lepim zeljama i recima podrske. Jako me raduju ovakvi komentari, kada dobijem povratnu informaciju od mojih dragih citalaca, zbog kojih i postoji ovaj blog. Svaki post pojedinacno nastao je iz velike ljubavi prema onome sto radim i srecna sam sto tu energiju mogu da prenesem na druge, a koju vi prepoznajete. To mi daje snagu da u narednoj godini Head In The Clouds bude jos bolji i kvalitetniji, i nadam se da ce moja iskustva biti od koristi vama koji citate.

      Zelim ti sve najbolje, od <3 Saljem ti puuunooo poljubaca :***

      Delete
  2. Dzemper je fantastican, ti lepa, a i zgodna :)

    Želim ti lep provod za doček, sve najlepše u narednoj godini, pre svega puno ljubavi, zdravlja i uspeha.:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na ovako divnim komplimentima kao i divnim zeljama ;) Ja tebi, takodje, zelim sve najbolje od srca ;) Uzivaj u najludjoj noci :***

      Delete
  3. Presladak je i mnogo si lepo našminkana :*

    Sve najbolje u novoj godini i lep provodi sutra :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Prasence nase drago :)

      Uzivaj sutra i sve najbolje u novoj 2014 <3 :***

      Delete
  4. Prekrasan outfit :) Džemper mi je posebno divan :)

    ReplyDelete
  5. Divno, divno, divno... odlican dzemper, boje, cela kombinacija.. a ti preslatka kao i uvek. Uzivaj u novogodisnjim praznicima, i zelim ti divnu 2014. godinu, za pamcenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Milena <3 I ja tebi zelim sve najbolje i divne praznicne trenutke :***

      Delete
  6. uvek obučeš nešto što bih i sama rado iskombinovala,
    tako da od mene imaš samo pluseve i pohvale :)))
    sve najlepše u 2014 :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da cujem to Lena, posebno od nekoga ko ima tako istancan ukus <3 :*
      Hvala na lepim zeljama :*

      Delete
  7. Slatko je skroz, izgleda toplo i ušuškano :)
    Želim ti da se divno provedeš za doček i, naravno, fenomenalnu 2014.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na tako divnim zeljama, Coxy;)
      I jeste toplo, moram da priznam, a meni je tokom zime to najbitnije :D

      Delete
  8. Kako si mi slatka :)
    Savršen je džemper i nekako je baš za tebe, a i ja bih ga rado posedovala :)
    Srećna ti nova godina, nadam se da će biti baš onakva kakva želiš!
    Ljubim te puno! :*** <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ticooo...hvala puno :*** <3

      Hvala na lepim zeljama i tebi zelim isto i jedva cekam da nam dodjes <3 Saljem ti puuunooo poljubaca <3

      Delete
  9. Sva si mi prelijepa!! :)
    Srecna ti Nova godina i sve najljepse u 2014. ;D
    <3 :* puno poljubaca!
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saro...svaki tvoj komentar mi uvek izmami osmeh <3 Hvala ;) Ljubim teee!!! :***

      Delete
  10. Prelijepa Marija s najdivnijim kombinacijama <3

    Sve najbolje ti želim da nas još puno ovako uveseljavaš predivnim outfitovima :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martina, draga...hvala ti na uvek tako divnim recima i pohvalama <3 Zelim ti sve najbolje, od <3 :***

      Delete
  11. Jednostavno si prelepaa ;)

    Želim ti sve najlepše u novoj godini, i još puno ovako lepih postova :)

    Ljubim te !!!

    MINA <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mina, na tako divnim komplimentima i zeljama <3 :***

      Delete
  12. Jel mozes molim te da mi objasnis kako namestas maramu ovako? meni nikako ne polazi za rukom :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona je takva, spojeni su krajevi i samo je obmotam dva puta oko vrata ;)

      Delete