Monday, March 24, 2014

OPI YOU'RE SUCH A BUDAPEST

U poslednje vreme gajim velike simpatije prema pastel ljubicastim lakovima za nokte. Iako sam oduvek volela sve nijanse ljubicaste, uglavnom sam se prilikom kupovine vise fokusirala na nesto intenzivnije nijanse ili one bogate, tamne. Medjutim, mogu slobodno da kazem da je trenutno bas ova nijansa jako cesto na mojim noktima i za sad u svojoj koleciji imam cak tri jako slicna.

OPI You're Such A Budapest sam kupila nedavno u Sephori, sasvim slucajno, medju morem divnih nijansi, nisam mogla da odolim njegovoj lepoti, a vi ste imali priliku da ga vidite u postu sa februarskim favoritima. Izasao je u okviru kolekcije Euro Centrale Spring 2013.




Predivna pastel ljubicasta nijansa, sa dosta plave u sebi i jedva vidljivim simerom koji je toliko suptilan da se jedva vidi golim okom. Ja sam uspela da ga vidim samo u bocici, na direktnom Suncu, dok je u zatvorenom prostoru potpuno ne vidljiv.







Formula OPI You're Such A Budapest laka nije bas sjajna, sto je iznenadjujuce kada se u obzir uzme cena. Prilicno retka, cak pomalo vodenasta formula ovog laka stvara probleme tokom nanosenja, pa je za ujednacenu boju i potpunu pokrivenost nokatne ploce neophodno naneti dva debela ili cak tri tanja sloja. Ocekivala sam vise kada je ovaj lepotan u pitanju i pomalo sam razocarana, ali i dalje ga volim i nosim ;) Susi se brzo, pa mu na neki nacin tolerisem losu formulu ;)





Na fotografijama imam China Glaze Strong Adhesion bazu, tri sloja OPI You're Such A Budapest laka i Seche Vite Top Coat
Sve fotografije nastale su u zatvorenom prostoru, na dnevnom svetlu




OPI lakove za nokte mozete kupiti u Sephora parfimerijama, kao i u pojedinim apotekama, po ceni od oko 1200 dinara
Blizi nam se i sajam kozmetike (26.-27.april), a ukoliko inace posecujete sajam onda sigurno znate za cuvenu "korpicu" gde mozete naci neke od divnih OPI lakica za svoju kolekciju po ceni od samo 500 dinara, kao i ostatak njihove velike kolekcije.


Volite li ovakve nijanse? 
Kako vam se cini moj favorit za predstojece prolecne dane?


Love,
Marija

26 comments:

  1. Predivna boja stvaarno <3 Mora se progledati kroz prste za tu losiju formulu, definitivno se isplati, a tvoje nokte ne moram ni komentarisati, uvek su perfektne duzine i oblika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Azra <3

      Jako mi je drago da ti se svidja i da i ti, kao i ja znas da zazmuris na neke sitne ne savrsenosti :) :* Ipak je divan, kako god ;)

      Delete
  2. Kakav je CG SA? Meni je ova nijansa malo plavicasta, a i generalno nisam vicna ljubicastoj i lila familiji. :D Za prolece preferiram pastelne kajsija i oranz varijante...kao i u toku cele godine. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je super ;) Kupila sam ga davno, po preporuci Babicice i nisam se pokajala ;) Lak zaista duze traje na noktima ;)

      Ima dosta plave u sebi, skroz si u pravu, cak se tako cudno i slika, ali uzivo je ljubicast i tako divan <3
      Volim i ja t bojice...ma sve boje :D

      Delete
  3. Prelep lak i super ti stoji, ja obožavam sve nijanse ljubičaste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Natasa <3
      Drago mi je da ti se svidja ;)

      Delete
  4. Divno ti stoji, prelep lak za proleće. :) Nokti savršeni kao i uvek.

    ReplyDelete
  5. Predivan je. Volim takve nijanse plave

    ReplyDelete
  6. Prelepa nijansa, a sviđa mi se i prstenje :)

    ReplyDelete
  7. Savršen lak na savršenim noktima! Obožavam ga <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prasenceee...hvala ti pun <3 :***
      Znam da ga i ti imas (naravno) i volis :)

      Delete
  8. Posebna boja! Sviđa mi se što nije potpuno plava, ima neku primjesu sive što se meni osobno jako sviđa. Nokti za umrijet od divote kao uvijek :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Martina <3 :***
      Vidim da vecina vas vidi plavu, vise nego ljubicastu ;) Cudno se slika, izgleda... :( Uzivo je divna nijansa ljubicaste, ali da, definitivno ima i primesa sive...poseban je...skroz <3

      Delete
  9. prekrasna boja, sasvim podržavam i odobravam ljubav prema ovakvim nijansama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) Drago mi je da ima istomisljenika, lakoholicarki <3 :****

      Delete
  10. Divan lakić, boja je predivna i neobična :-)

    ReplyDelete
  11. Jedan od omiljenih lakova <3
    Slazem se da je malo redji, i kada sam prvi put namazala prvi sloj bas sam se razocarala, ali sa drugim slojem dobija pravu boju :) I taj shimer ga cini posebnim, mnogo je lepsi uzivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ga i ti volis <3
      Slazem se sa tobom u potpunosti...Ako ga imas, onda ti je sve jasno ;) Apsloutno je savrsen ;)

      Delete
  12. Draga moja, odlicno :) Mnogo volim nijanse ljubicaste boje ;)

    A o tvojim noktima je suvisno pricati...Uvek prelepi, savrsenog oblika i duzine ;) Svaka cast :)

    Ja sam jos uvek pod utiskom onog pedikira sa sovicama :) Kako si samo to lepo i tacno odradila :)

    Pozdravljam te i ljubim puno :*

    MINA <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina, draga...hvala ti na uvek lepim recima, divna si <3 :**

      Nadam se da cu uskoro imati malo vise vremena da se posvetim nokticima i blogu inace, jako mi nedostaje pisanje...i vi <3

      Saljem i ja tebi puno poljubaca :*** <3 <3 <3

      Delete
    2. I ja se nadam da ces imati uskoro vise vremena za takve postove ;) jer mi jako nedostaju...Jako sam zavolela ovaj tvoj blog :*

      Jel i sada imas neki veseli pedikir :D ?

      MINA <3 Kisss

      Delete
    3. Hvala puuunoooo i jako mi je drago ako je tako <3 <3 <3
      Potrudicu se da te uskoro obradujem nekim zanimljivim pedikirom ;)
      Trenutno nemam nista zanimljivo, samo Essie Lilacism, koji je opet predivan i sam po sebi ;) Samo da noktici nisu "goli" :D :D :D

      Delete