Wednesday, September 3, 2014

AVON PLANET SPA BLISSFULLY NOURISHING BALM

U nekoliko navrata sam na svom blogu spominjala kako obozavam Avon Planet Spa liniju proizvoda. Imaju zaista kvalitetne kreme za ruke, pilinge za telo, body buttere, maske za negu kose i tela, kupke...do sada sve sto sam probala, uvek sam bila zadovoljna. Obogaceni predivnim, egzoticnim mirisima, i negujucim svojstvima, pruzaju osecaj luksuza kakav svaka od nas zasluzuje.

Smatram da je nega ruku jako bitna, jer su ruke nesto sto prvo primetimo u kontaktu sa drugima, pa sam oduvek veliku paznju poklanjala izboru krema za ruke i negu zanoktica. Imam jako suvu kozu kojoj je neophodna stalna hidratacija i volim masnije, bogatije formule krema.
Pored nege, ono sto mi je jako vazno u izboru krema je prijatan, intenzivan miris koji se nakon nanosenja dugo zadrzava na kozi. Sve to pronasla sam u ovom balzamu za negu suvih delova tela.


AVON PLANET SPA BLISSFULL NOURISHING BALM sam kupila nedavno kada sam bila u potrazi ze ekstra negom svojih zanoktica. Ranije sam imala kremu za negu suvih delova tela iz iste kolekcije i miris mi se jako dopao. Mirise na nesto slatko poput karamela. Bogat i topao miris proizvoda iz ove kolekcije budi sva cula, a posebno u hladnijem periodu godine, kada uglavnom biramo ovakve mirisne note, vanila, karamela, cokolada...

Kada sam narucila ovaj balzam nisam znala sta da ocekujm (znate vec kako ide ta kataloska kupovina, uglavnom "na slepo"i nikada ne znate sta ste zapravo porucili, osim ako nije u pitanju ponovljena kupovina). Mislila sam da je malo masnija krema, ali kada mi je stigla iznenadila sam se kada sam videla da je poput vazelina :( To me je u prvom trenutku malo razocaralo, jer sam stekla utisak da je u pitanju obican,  parfimisani vazelin, sto se na kraju ispostavilo kao tacno, kada sam videla sastav. Medjutim, kada sam probala ovaj balzam jako mi se dopao, jer lepo neguje zanoktice i ruke i cini ih mekim. Zagladjuje povrsinu koze i pruza zdrav sjaj
Koristim ga cak i za negu stopala, posebno tokom noci i ujutru su uvek nezna i meka.

Proizvodjac navodi da u svom sastavu sadrzi africki shea butter, ali kako na listi sastojaka zauzima pretposlednje mesto, znaci da ga ima samo u tragovima :(

Onima koji ne vole masan osecaj na svojoj kozi, a posebno rukama (znam da ima mnogo takvih), ovaj balzam mozda ne bi odgovarao. Nakon nanosenja na povrsini koze ostaje malo masnjikav trag, ali mozda ja i malo preteram sa kolicinom (ne znam da nanesem malo kreme, hihihi...), pa za one koji umeju da odrede dovoljnu kolicinu i nanesu jako malo moze da bude ok.
Meni se svidja i uvek ga nosim u torbi kada izlazim iz kuce.


*Lista sastojaka:
petrolatum, paraffin, oryza sativa (rice) bran oil, parfum, phenoxyethanol, euphorbia cerifera (candelilla) wax, copernicia cerifera, (carnauba) wax, caprylyl glycol, lanolin alcohol, lecithin, bht, butyrospermum parki (shea) butter, glycine soya (soybean) oil.


Pakovanje ovog balzama mi je jako lepo i izgleda luksuzno, a sadrzi 30 g negujuceg balzama.
*Kataloska prodaja.


 
Da li ste probale ovaj balzam?



Love,
Marija <3

4 comments:

  1. Ooooh čim sam videla da je balm - poželela sam ga, a opis mirisa mi je samo potvrdio prodaju. :D Verujem da ći mi za noćnu negu u nadolazećim jesenjim danima biti super. :D

    ReplyDelete
  2. Balzam nisam probala ali godinama koristim kremu za stopala i laktove iz ove linije koja je za svaku preporuku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam i ja tu kremu i godinama sam je narucivala iznova i iznova...zaista je fenomenalna linija ;) I pakovanje za kosu je takodje odlicno i kosa jako dugo mirise nakon pranja <3

      Delete