Sunday, November 30, 2014

PENCIL SKIRT

Koza je definitivno novi jeans, bar u mom slucaju ;) Kako sam ranije jeans smatrala neizostavnim delom vecine outfita kako za svaki dan, tako i za neke posebne prilike (zavisno od modela i boje, moze savrseno da se iskombinuje), tako poslednje 3 godine nosim kozne komade garderobe. Kada razmisljam sta bih mogla da obucem, uvek se prvo uhvatim za neku koznu suknju, sorts, helanke, pantalone... Kada se nadjem u trznom centru prvo me privuku kozni detalji i sve se svodi samo na razlicite modele. Verujem da ima i onih koji nisu bas odusevljeni kozom, ali ja se jednostvano lepo osecam u njoj i vrlo cesto je nosim.

Danas zelim da vam pokazem moju omiljenu suknju trenutno. Jos uvek pamtim trenutak u kabini kada sam je prvi put obukla. Bilo je to jedno od onih iznenadjenja prilikom kupovine kada vam oci zasijaju od uzbudjenja kada shvatite da ono sto vam se dopalo izgleda kao da je krojeno bas za vas. Jedan pogled u odledalo i nije bilo mesta razmisljanju (jer inace sam jako komplikovana prilikom kupovine i neverovatno neodlucna). Iako je duzina suknje neobicna za mene, kupila sam je za jedan lep dogadjaj kojem sam prisustvovala pocetkom ovog meseca i shvatila sam da moze da se kombinuje zaista na bezbroj nacina. Uz elegantne komade, one malo opustenije, svakodnevne outfite, pa cak i poslovne, uz elegantnu kosulju i sako.





Dzemper-Mango
Suknja-Zara
Cizme-Not Rated (Urban Shop)
Torba-Bershka
Prsten-Mango
Nokti-China Glaze Bump In The Night
Lips-NYX Deep Purple Lip Liner preko celih usana

Kako vam se cine ovakve suknje (mislim na duzinu i model)? Da li biste nosile ovako nesto?
Ja je obozavam i nosim je sa uzivanjem <3

Love,
Marija <3

18 comments:

  1. Iskreno, ja odavno nisam videla da nekome ovaj model suknje ovaaaaako dobro stoji! Skroz WOW! :) :)
    Mnogo mi se svidja kako si sve iskombinovala, stvarno naj naj naj! Bravo! :) :) Sonja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Sonja, hvala ti puno na ovako divnim komplimentima ;)
      Veliki pozdrav <3

      Delete
  2. Odlicna suknja i ti preslatka,medjutim ovaj model cizama mi se ne svidja a ni kako stoji uz ovu kombinaciju,ali naravno svi smo individue tako da nemoj da zameris :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ;)
      Zasto bih zamerila? ;) Sasvim je normalno da svaka od nas ima neki svoj stav i ja postujem kada ga neko i iznese. Ja ih mnogo volim i svidja mi se kako izgledaju ovako, ali opet ne moze svima sve da se svidja ;)
      Pozdrav ;) <3

      Delete
  3. Zaista je suknja krojena za Tebe! Izgledaš fantastično...ništa novo...na to sam već navikla:)
    Sve pohvale za Tvoj izgled i blog. Uživam svaki put kada ovde svratim, naročito kada vidim koliko pažnje poklanjaš detaljima. Sve je uvek odmereno i sa ukusom i upravo to Te, bar po meni, izdvaja od ostalih blogerki.
    Sve najbolje...Mirjana:-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Mirjana, ja ne znam sta bih rekla na ovakav komentar, osim Veliko Hvala, od <3 <3 Komentari poput ovih mi uvek ulepsaju dan i podsete me na to koliko zaista volim ovaj moj kutak i jako mi je drago da vi, kao citaoci to i osetite <3
      Veliki pozdrav <3 :*

      Delete
  4. Ne znam da li ti bolje stoji suknja ili ta boja džempera! ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tico...hvala ti puno ;) Obe volimo te "zive" boje, primetila sam odavno <3 :***

      Delete
  5. Ja svaki put ostanem oduševljena tvojom linijom! Predivno ti stoji ova boja džempera, a sviđa mi se i kožna pencil suknja - volim kožu, volim pencil kroj, dakle - pun pogodak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja, hvala ti na uvek divnim recima <3 :*
      Drago mi je da ti se dopada ;)

      Delete
  6. Sve ovo ti savrseno pristaje, kako napisah i na ig, ovo je tvoja boja 100% :) ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azra, draga, hvala ti puno <3 Volim ovu boju, jako...iako neobicna i prilicno upadljiva, meni se kao takva i svidja <3 ;) :***

      Delete
  7. Zaista je kao krojena za tebe :) jako si zgodna <3

    ReplyDelete
  8. Ne obozavam bas kozne stvari, ali sve kozno na tebi stoji odlicno!!!
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koznu jednostavno ili volis ili ne volis, nema tu sredine <3
      Hvala ti puno <3 :****

      Delete
  9. Vidjala sam da nose ovakve suknje, ali mi je cesto izgledalo dosta ruzno, ali na tebi bas lepo stoji, bez ruznih nabora i neravnina.
    Jako volim kozu, ali ovu duzinu ne bih nosila jer sam jos mlada za nju. : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, od <3
      Sto se duzine tice, slazem se da nije bas za vrlo mlade devojke...bice vremena kada ces je nositi ;)

      Delete