Wednesday, January 21, 2015

FAVORITE SWEATER



Ovaj dzemper, ova kombinacija boja... definitivno JA!  Obozavam debele, mekane dzempere, uvek za broj vece, jer volim taj osecaj ususkanosti i topline koji pruzaju, jos ako su u toplim, zimskim tonovima kao sto je ovaj, onda je to savrsenstvo. Nedavno sam ga sasvim slucajno ugledala u totalno neobaveznoj setnji sa drugaricom po shopping centru i "zalepila se za njega". Nisam zelela ni da ga probam, ni da razmislim kako ce se kombinovati sa ostatkom moje garderobe, na trenutak mi se ucinilo da ga je neko napravio bas za mene. Vise puta sam spominjala da mi se ovakava "ljubav" cesto javlja i da neretko imam utisak da kada ugledam neki komad garderobe pomislim kako izgleda bas kao da sam ga sama kreirala.
Mnogo mi se svidja kako mi ova boja ide uz ten, boju kose i ociju, i mislim da je prica vec otisla predaleko, pa vas ostavljam sa puno fotografija u nastavku.
Nadam se da ce vam se svideti ;)

 



Kaput-Mango
Dzemper-C&A
Pantalone-Zara
Cizme-Pull&Bear
Torba-P...S...Fashion
Sesir-Bershka
Prstenje-H&M
Nokti-Golden Rose Color Expert #72
NYX Fig ruz


Love,
Marija <3

18 comments:

  1. Bas je skroz ti. :) Jao i ti volis sesire?! Ja ih obozavam.
    Kako ja volim te tvoje pantalone. :) Dopada mi se jako i kaput. Cela kombinacija mi je jako lepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa...Obozavam sesire :)
      Jao...znam da ih volis, predivne su stvarno i super nosive :)
      Hvala Marry :***

      Delete
  2. Baš volim tvoj stil, nekako uvek sa merom i drugačije, a naravno lepo ukombinovano. Iako ne volim šešire, sviđa mi se kako ide uz sve ovo. Ako moram da izdvojim šta mi se najviše dopalo to su kaput, dzemper, torba - zaljubilaaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovakvim komplimentima <3 :****
      Drago mi je da ti se dopada <3

      Delete
  3. Divna kombinacija boja, bas mi se dopada ! :-) xx

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/01/blue-lips.html

    ReplyDelete
  4. Da, baš je nekako ti :) Kao bombonica si mi <3

    ReplyDelete
  5. Moja boja dzempera! Kaputic mi je prelep, a sesiric - sik! Mnogo mi se dopadaju ti sesirici, samo nemam hrabrosti da iznesem neki, jos kako bi stajao na ovoj mojoj dzungli...sa prvim jacim vetrom bi odleprsao :D Ti si nasa Camila Coelho :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar nije predivan? Cini mi se da ti i ja imamo vrlo slican ukus u mnogim stvarima <3

      Hahahaha...joooj...pa hvala ti na tom komplimentu. Ona je divna <3

      Delete
  6. Pantalone su odlične i odlično ti pristaju :D i ja volim ogromne džempere i uvijek kupujem za broj veći, ali boja nije moja, ja sam više sa sive i crne tonove, mada tebi stvarno lijepo pristaje ta boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)
      Sto se dzemprera tice, mislim da nikada nisam kupila moj broj :D Uvek je za broj ili dva veci :D Sta da radim kad volim tako, ali ti me bar razumes, iako mnogi i ne bas :D Volim zimske stvari da su mi debele, velike, mekane, pufnaste...

      Delete
  7. Super je kombinacija, a dzemper je predivan! Bas mi se mnogo svidja!!! <3
    Sara;*

    ReplyDelete
  8. Nice hat!
    i'm following you, kindly follow back
    www.dimplekhadi.blogspot.com

    ReplyDelete