Tuesday, January 13, 2015

VICHY AQUALIA THERMAL LIGHT CREAM


Danas vam pisem o kremi koja je mozda i jedno od vecih iznenadjenja u godini koja je za nama, kada je testiranje novih proizvoda u pitanju. Kada je farmaceutski brend Vichy u pitanju, neki proizvodi koje sam do sada koristila su mi zaista odgovarali, i dalje ih koristim i volim, ali postoje i oni za koje se ispostavilo da za moju kozu nisu najbolje resenje (pojedini iz Normaderm linije, isusivali su mi kozu i bili agresivni).

Staru verziju ove kreme sam koristila pre neke dve godine i bila zadovoljna kako je moja koza reagovala na nju. Lepo mi je hidrirala lice, nije uzrokovala pojacano mascenje T-zone, a lice je bilo nezno i hidrirano. Usled zelje da testiram dalje, presla sam na Eucerin Aquaporin dnevnu kremu koja mi je takodje bila fenomenalna. Kada sam potrosila Eucerinovu, ponovo sam kupila Vichy AT, koristila je neko vreme, a onda otkrila Dr. Hauschka Moisturizing Day Cream i zapostavila prethodno spomenutu. Povremeno, kada bih osetila da mi koza zahteva dodatnu hidrataciju, posebno nakon povratka sa letovanja, vracala bih se Vichy Aqualia Thermal dnevnoj kremi.

VICHY AQUALIA THERMAL LIGHT CREAM dolazi u prelepoj staklenoj bocici plave boje. Poklopac sa efektom ogledala je fenomenalan detalj, pre svega koristan, ali i vrlo elegantan.
Pakovanje sadrzi 50 ml proizvoda.


Kada smo na nekom od druzenja dobile ovu kremu, ja sam pomislila kako je to ista ona koju imam, i ostavila je po strani, jer sam imala otvorenu. Stajala je tako par meseci, dok nisam shvatila da je u pitanju nova, poboljsana formula moje drage kreme i istog trenutka je otvoila i pocela da je koristim. Inovacija u vidu dinamicne hidratacije, gde sam vec nakon prvog nanosenja primetila da je nesto laganija nego stara verzija i vise je gelaste teksture, neko klasicne, kremaste i guste. Koristim je, sada vec tri meseca u kontinuitetu, nakon ciscenja lica u okviru dnevne nege i zaista sam prezadovoljna kako mi je koza hidrirana, izgleda sveze i blistavo.

Nakon nanosenja koza je brzo upija, ne ostavlja lepljiv trag, vec lice postaje glatko i nezno, a pore popunjene, sto sve zajedno doprinosi zdravom i blistavom tenu koji traje tokom celog dana. Ne uzrokuje pojacano lucenje sebuma na mojoj, ponekad masnjikavoj T-zoni. Predstavlja savrsenu podlogu za puder, bilo da koristite tecni ili kameni.

Moram da napomenem predivan miris ove kreme, jer i ako nekima ne predstavlja vazan faktor kada su kreme za lice u pitanju, meni je bas bitan.
Namenjena je za negu i hidrataciju normalne i mesovite koze lica.
Stara i nova verzija Aqualia Thermal Light dnevne kreme
Inovativna formula ove kreme omogucava rehidrataciju dehidriranih delova koze, tako sto pruza ravnomerno rasporedjivanje i zadrzavanje vode na svim zonama lica, sto utice na osecaj dugotrajne hidratacije lica.
Vichy po prvi put Thermal Spa vodu kombinuje sa secerima sto predstavlja super energizujucu formulu koja bolje hidrira sve delove lica, za blistavi ten o kome sve mi mastamo. Ten izgleda popunjeno i glatko.
Bez parabena u svom sastavu. 
Sa termalnom vodom Vichy.
Dermatoloski testirano.
Pogodno i za osetljivu kozu lica.



Lista sastojaka:

Aqua, Glycerin, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Alcohol Denat, Pentaerythrityl Tetr aisostearate, Stearyl Dimethicone, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Propylene Glycol, Syntetic Wax, Gliceryl Isostearate, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Chondrus Crispus Carrageenan), Poloxamer 338, Disodium Edta, Caprylyl Glycol, Bisaccharide Gum-1, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Acrylates Copolymer, Parfum.


Nakon tri meseca primetila sam znatno poboljsanje stanja moje koze. Iako je u poslednje vreme bila "prilicno normalna" , i kako sam zadovoljna njenim stanjem, ranije mi se desavalo da se pojave bubuljicice hormonskog porekla, pred ciklus, i to je ok. Nekada sam znala da je isusim preparatima za kombinovanu kozi i tada je ona molila za dubinskom hidratacijom. Medjutim, u poslednja tri meseca moram da vam se pohvalim da mi koza nikada nije izgledala lepse i blistavije.
Ova krema mi nije izazvala nikakve iritacije u vidu bubuljica ili zapusenih pora, osecaja tezine ili masnoce, prezadovoljna sam i kako lepo neguje predeo vrata koji je kod vecine suvlji i podlozan vidljivosti prvih znakova starenja.
Srecna sam sto sam pronasla kremu koja mi odgovara u potpunosti i svima koji se muce sa problemima dehidrirane i umorne koze preporucujem od srca da je probaju. I moj decko je koristi jako dugo, ali rich verziju, jer ima jako suvu kozu, koja ima tendenciju perutanja, crvenila i ostalih propratnih elemenata osetljive i izrazito suve, dehidrirane koze lica.

Nastavicu sa koriscenjem ove kreme dokle god mi bude odgovarala i dokle god moja koza pozitivno bude reagovala na istu, a nadam se da ce to biti jos dugo.
Kada je potrosim, svakako planiram kupovinu nove, a u razmatranju mi je i serum iz iste linije Vichy proizvoda. Deluje mi kao nesto sto bi se mojoj kozi jos vise dopalo ;).

*Nakon tri meseca svakodnevnog koriscenja, jednom dnevno, potrosila sam polovinu sadrzaja, pa se nadam da ce mi trajati otprilike jos toliko ;)


VICHY AQUALIA THERMAL kremu mozete kupiti u ovlascenim apotekama, po ceni od oko 2 200 dinara.


*Proizvod predstavljen u ovom postu predstavlja PR uzorak, ali to ni u jednom momentu nije uticalo na objektivnost moje recenzije.


Da li ste probale neku od Aqualia Thermal krema?
Kakva su vasa iskustva sa ovom linijom Vichy nege?



Love,
Marija

4 comments:

  1. Potrošila sam dva pakiranja ove kreme prije reformulacije, novu još nisam ali vjerujem ti da je odlična. Baš sam nedavno pisala, moja koža baš voli Vichy, čak mi je i linija Normaderm odgovarala (u pubertetu :) ).
    I svaka čast tvom dečku koji maže svoje suho lice kremom, ja svog ne bih mogla nagovoriti u tri životna vijeka! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da si i ti zadovoljna i da je i tvojoj kozi odgovarala ;)
      Mora, nista mu drugo ne preostaje, jer zaista ima neverovatno suvu kozu koja je sklona perutanju uvek i tokom leta i jedino mu ova krema drzi stanje pod kontrolom, a probao je mnoge pre nje i sada je vise ne menja, vec duzi vremenski period.

      Delete
  2. Odlična je kremica :)
    Koliko sam upratila, prijaju nam skoro identične stvari,
    bar kad je o preparativi reč :)
    I meni je u drafts post o ovoj kremi ali nikako da konačno
    objavim to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto sam primetila i ja, ali evo jos jedne potvrde ;) Izgleda da imamo slicnu kozu, iste stvari vole i ne vole :D
      Ova krema je odlicna, zaista <3

      Delete