Wednesday, March 18, 2015

PLAID



Konacno polako prolazi duga i hladna zima i vec sve pocinje da mirise na moje omiljeno godisnje doba. Danasnji dan sam konacno iskoristila za fotkanje outfita i uzivanje u setnji, rucku i lepom vremenu. Sto se outfita tice, lagano i udubno, ususkano u moj omiljeni sal, sa detaljima u crvenoj boji, cisto da malo razbije monotoniju nude nijansi.













Prsluk-Terranova
Jakna-Stradivarius
Dzemper-Zara
Pantalone-Stradivarius
Patike-Fashion Woman
Torba-Carpisa
Sal-Terranova
Nokti-China Glaze Tip Your Hat


S' puno ljubavi,
Marija <3.

7 comments:

  1. Preprelepa kombinacija :)
    Ja jako volim spoj krznenog prsluka i kozne jaknice :))

    ReplyDelete
  2. Kod tebe nema greske. Sve je savrseno! :)
    Mnogo mi se dopadaju pantalonice.

    ReplyDelete
  3. Jako lijep outfit :) Šal mi se najviše sviđa :D

    ReplyDelete
  4. Prelijepa si. Torba je san snova :)

    ReplyDelete
  5. Prelepo izgedas!

    www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Izgledas prelepo. Prsluk je fantastican :)

    ReplyDelete