Wednesday, March 4, 2015

SKIZZ LIP BALM

Kao neko ko ne moze da odoli balzamima za usne i nikada ih nemam dovoljno, moja kolekcija se konstantno uvecava (OVDE mozete videti post o mojoj kolekciji). SKIZZ LIP BALM sam kupila po preporuci osobe koja je znala da ce mi se svideti <3.


SKIZZ balzam je jedan od onih koji se tope u dodiru sa usnama, ostavljajuci ih sjajnim i hidriranim, poput sjaja za usne. Nije lepljiv i ne ostavlja masnjikavi trag.
Moram da priznam da sam ocekivala drugaciju teksturu ovog balzama, masniju, poput vazelina, ali sam se iznenadila koliko je ustvari lagan na usnama. Poseduje predivan miris slatke, socne pomorandze i to je jedna od najlepsih strana ovog balzama.


Sto se tice nege, ok je, ali kako sam se potajno nadala da ce biti pribliznog efekta kao moj voljeni LUSH Honey Trap, skroz je drugaciji, laganiji i definitivno ne pruza dugotrajnu negu, pa ja imam potrebu cesto da ponavljam nanosenje, jer ga moja koza brzo upije ili ga ja pojedem :D.


Ovaj balzam proizvodi Crystal Derma d.o.o. iz Beograda i predstavlja domaci proizvod.
Metalna kutijica sadrzi 10g proizvoda.
U svom sastavu sadrzi shea butter i neven i to je jedino sto je proizvodjac naveo.
Veganski proizvod. 


SKIZZ balzame za usne mozete kupiti u Apotekama Beograd, po ceni od 210 dinara.




Da li ste probale ovaj balzam?


Love,
Marija <3.

12 comments:

  1. Nisam, ali ne volim balzame koje moraju da se nanose prstima. To mi je tako nepraktično :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te, ali sa dezinfekcionim sredstvom za upotrebu van kuce i cistim rukama kod kuce nema problema ;) Ja ih volim <3

      Delete
    2. Jagodina ali nema ga bar ove gde sam tražila!!
      Smajlice su bile tužne a tek sada vidim da je samo znak pitanja!

      Delete
    3. Upravo sam ga kupila u apoteci kod butika Roma u Jagodini ... :) cena 130.din

      Delete
  2. Baš sam happy što ga voliš :)))) <3 <3 ♡

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ne znam stvarno, moguce da ih ima i u nekim apotekama kod tebe, u tvog gradu.

      Delete
  4. Jedna ispravka nemoj da se ljutis,calendula je neven,a ne kamilica ;)
    Nisam probala proizvod,al cini mi se ok po tvom opisu.
    Tina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Tina, hvala ;) Taman posla, zasto bih se ljutila, greske se desavaju i to je sasvim normalno, ispravila sam odmah ;) Ne znam sta mi bi da napisem kamilica :D :D :D

      Delete
  5. Imam ga!!!Juce sam ga dobila i duvan jwees!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa...sjajan <3 Drago mi je da i tebi odgovara <3

      Delete