Wednesday, April 15, 2015

PREDSTAVLJANJE NOVE VICHY IDEALIA SKIN SLEEP NOCNE NEGE

Pre nedelju dana u prelepom ambijentu Dijagonale 2.0 na Vracaru imala sam priliku da prisustvujem predstavljanju novog clana Vichy Idealia linije, sa ostalim predstavnicima medija. Uz prijatnu atmosferu, u lepom drustvu uzivala sam u upoznavanju sa Vichy Idealia Skin Sleep, obnavljajucom nocnom negom.


Vec sam nekoliko puta na svom blogu spominjala koliko mojoj kozi prija Vichy Idealia dnevna krema, kao i serum, pa moram da priznam da se jako radujem testiranju njihovog novog proizvoda.

Skin Sleep predstavlja nocnu negu koja nadoknadjuje sve nedostatke koje na nasoj kozi ostavlja umor i premalo sna, popunjavajuci je i cineci je blistavom nakon budjenja. Pod sloganom "Probudi se lepa", ova gel-balzam tekstura zaista obecava, kao i aktivni sastojci koji u velikoj meri pomazu da se svaka od nas nakon budjenja zaista oseti sveze i odmorno, cak iako to nije uvek slucaj.

Za sad cu vam samo reci da sam kremu iste veceri pocela da testiram i zaista mi se jako dopada. Nadam se da ce moja koza pozitivno reagovati na nju ( s obzirom na neke nepravilnosti sa kojima sam se borila tokom meseca februara, a o kojima sam vec u nekoliko navrata pisala), pa cu nakon odredjenog vremena svoje iskustvo, detaljno, podeliti sa vama na blogu.

Moja draga Di, autorka bloga "Sasvim obicna devojka" je vec imala priliku da testira Skin Sleep, pa je svoje iskustvo podelila sa nama i bila sjajna u svom izlaganju. Takodje, ukoliko vas interesuje njeno iskustvo predlazem da procitate njen post OVDE.


Nakon detaljnog upoznavanja sa novim clanom Vichy Idealia linije, druzenje se nastavilo u neformalnoj atmosferi i opustajucem, neobaveznom druzenju.
Kao i uvek Vichy tim se potrudio da nam bude lepo i ugodno, a ja sam pozelela da to divno vece podelim sa vama i pokusam da vam prenesem bar delic atmosfere.
Na fotografijama koje slede pogledajte kako nam je bilo <3.

Jovana (Jovanin kutak) i ja (popunjavam anketu "Kako se oseca vasa koza nakon budjenja?"
***

Pokusavam da napravim odgovarajuci selfie sa Jovanom (nazalost, bezuspesno), ali je zato zabelezen proces od strane fotografa, pa je fotka ispala fenomenalno <3.
***
Uhvacena na delu :D Prenosim vam atmosferu "sa lica mesta", putem Instagrama :D
***
Di, Jovanica i ja <3
***

Od nedavno Vichy ima i svoj Instagram profil  @vichysrbija. <3

 Di i ja <3
***


***


Sa Jovanicom (Jovanin kutak), nazdravljamo idealnoj kozi nakon svakog novog budjenja <3
Nisam ljubitelj slanih zanimacija, ali zato colokadnom mousse-u nisam mogla da odolim <3.
Predivni cvetni aranzmani bili su svuda oko nas <3 Divan izbor boja, ako mene pitate, a ja sam se sa torbom i noktima skroz uklopila :D :D :D
Na fotografiji ispod mozete da vidite makeup koji sam nosila na ovom eventu. Odlucila sam se za minimalnu kolicinu sminke, tako da se sve svelo na naglasene trepavice i malo pink nagovestaja na usnama. 
Sestra se potrudila da imam predivne lokne (imam najbolju seku na svetu) <3.


Neki detalji koji su bili tu da upotpune celu pricu su na fotografiji ispod.

Zara torba (trenutno najdraza), Essie Watermelon, MAC Creme Cup ruz i omiljeno prstenje.
Testiranje u toku ;) <3


***Fotografije sa ovom oznakom pozajmljene su od Dijane sa bloga Sasvim obicna devojka. Hvala puno, Di <3

Da li ste probale nesto iz Vichy Idealia linije?
Kako vam se cini ova nocna nega? Imate li zelju da probate?

S' puno ljubavi,
Marija <3.

6 comments:

  1. Eh taj beli kaput :D Bilo nam je lepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaaha...svaki put kada ga budem obukla seticu se tebe :D :D :D

      Jeste, bilo je stvarno divno <3 :***

      Delete
  2. Fotografije su odlicne, izgledas divno. :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Jovaniceee...bas mi je drago da to cujem, jer je i meni bilo predivno i uvek drago da se vidimo <3 :* Dolazimo i mi kod tebe, da znas :***

      Delete