Saturday, May 2, 2015

BABYLOVE ULJE ZA BEBE

Iako nemam naviku da koristim preparate za negu namenjenu bebama, kada sam nedavno kod dragih devojaka sa bloga Joanne's View Of Life videla post o Babylove ulju za negu koze pomislila sam kako bi mojoj kozi odgovaralo.


Koza tela mi je jako suva i osetljiva i u poslednje vreme sam pocela vise da obracam paznju na proizvode kojima je cistim i negujem. U postu u kom sam recenzirala Eucerin ulje za tusiranje (recenziju mozete procitati OVDE, ako ste slucajno propustile) spomenula sam da sam pocela da koristim ulje koje nanosim nakon tusiranja. Danas vam pisem o Babylove ulju koje je moju kozu preporodilo, ali u bukvalnom smislu te reci, bez preterivanja.


Babylove preparate proizvodi dm drogerija i dostupni su samo u njihovim prodajnim objektima. Namenjeni su za ciscenje i negu osetljive bebine koze, ali i za negu odraslih.
Ono sto izdvaja Babylove od ostalih proizvodjaca kada je baby nega u pitanju je odlican sastav proizvoda bez stetnih sastojaka, pa tako njihovi poizvodi ne sadrze parabene, parafin, silikon, vestacke boje i sastojke zivotinjskog porekla. Obogaceni su pantenolom, maslinovim i suncokretovim uljem, kamilicom i ostalim sastojcima koji su dobri za nasu kozu.


*Lista sastojaka
Babylove ulje za negu koze dolazi u zelenom, plasticnom pakovanju i sadrzi 250 ml proizvoda. U svom sastavu sadrzi organski ekstrakt kamilice, pantenol i bademovo ulje.
Ne sadrzi parafin ni sastojke zivotinjskog porekla.
Dermatoloski je testirano.
Dostupno u dm drogerijama po ceni od oko 230 dinara.


Poznato je da bademovo ulje pozitivno deluje na opste stanje koze, povecava njenu elasticnost i cini je mekom i glatkom na dodir. Ekstrakt kamilice umiruje kozu i smanjuje upale.

Ono sto mi se posebno svidja kod ovog ulje je da je jako lagano i lepo se razmazuje. Koza ga brzo upija i ne ostavlja masne tragove na telu, kao ni na garderobi. Koza zadrzava mekocu i elasticnost sve do sledeceg kupanja, sto je za moju suvu kozu skoro nemoguce postici.

Moja koza generalno obozava ulja i jako pozitivno reaguje na njih. Ranije sam koristila Jonson's baby ulje od lavande i bilo mi je dobro, ali ovo ulje mi je daleko bolje kada je nega u pitanju.
Nakon tusiranja, lagano utapkam vodu sa povrsine koze ostavljajuci povrsinu koze vlaznom, a nakon toga umasiram Babylove ulje na celo telo.
Vec nakon prvog nanosenja primecuje se razlika. Koza je glatka i ima predivan sjaj zdrave koze. Oslobadja od osecaja svraba i zatezanja, simptoma koji su vezani za jako suvu kozu tela.

Takodje, dopada mi se miris, koji je jako blag, pa se ne mesa sa mirisom parfema. Ono sto ponekad uradim je da sipam malu kolicinu ulja u saku i naprskam malu kolicinu parfema koji planiram da nosim i tako ga nanesem na telo, masirajuci do upijanja. Na taj nacin moja koza mirise predivno, a miris traje tokom celog dana, uz neodoljivo neznu kozu kakvu samo mozete pozeleti.

Ovo ulje je zaista visenamenski proizvod koji cete obozavati. Nakon tusiranja, svaki put ga nanesem i na stopala sto ih cini neverovatno neznim, gotovo bebecim :D. 

Pored ostalih, pronasla sam mu jos jednu namenu. U praznu bocicu ulja za negu zanoktica sipala sam ovo ulje i nanosim ga pred spavanje, svake veceri. Takodje, nosim ga i sa sobom, u neseseru i postalo je redovni clan moje torbe. Zanoktice savrseno neguje, tako da ako ste u potrazi za nekim uljem za vase zanoktice, koje ce im pruziti neophodnu negu, a koje ce koza brzo upiti, moj predlog je da kupite ovo ulje i kao i ja, sipate u neku praznu bocicu laka za nokte ili ulja, sta imate, i same napravite savrsen potez u borbi sa suvim zanokticama i rukama. Volecete ga, sigurna sam u to ;).

Kako u svom sastavu sadrzi negujuce sastojke koje imaju i protivupalno dejstvo, ovo ulje mi se pokazalo kao savrseo za smirivanje koze nakon depilacije. Koza je umirena, a iritacije svedene na minimum.

Ako spadate u one devojke koje vole uljem da uklanjaju maskaru sa ociju, ovo ulje moze biti odlican izbor. Ne stvara komedone, lagano je i lako uklanja ostatke sminke sa ociju. Ja za ovu svrhu koristim Biodermin micelarni losion, ali desilo mi se par puta da sam ga zaboravila kod kuce i sa ovim uljem sam jako lako uspela da skinem maskaru. Ne iritira oci i lako se uklanja, a koza u tom predelu postaje glatka i elasticna.

Sve prethodno navedeno smatram da je i vise nego dovoljno da shvatite da je ovo ulje apsolutno neophodan clan vase preparativne kozmetike. Ukoliko imate suvu kozu tela, obozavacete ga, ili ako vas muce suvi delovi tela (obrazlozila sam vec, pa da ne ponavljam), ovo ulje je nesto sto biste svakako trebale da probate.

Nakon tacno mesec dana koriscenja ovog ulja moram da se pohvalim da mi koza nikada nije ovako zdravo izgledala. Kombinacija ovog ulja za negu i Eucerin ulja za ciscenje koze je savrsena za moju kozu. Do daljnjeg ne planiram da menjam ovaj duo.

Jako sam srecna sto sam otkrila ovo ulje, a ovim putem zelim da se zahvalim nasim dragim Jovanama koje su podelile svoje iskustvo sa nama i otkrile nam ovo savrsenstvo za suvu kozu.
Hvala, od srca devojke :*.

Planiram da probam i Babylove sampon za kosu koju su takodje ove dve divne devojke spominjale u postu, tako da cim potrosim ovaj koji sada koristim prelazim na testiranje jos jednog proizvoda iz ove linije dm proizvoda..


Da li ste probale nesto iz Babylove asortimana?
Koristite li vi neke bebece proizvode za negu, i ako koristite, koje?
Pisite mi u komentarima i podelite vase iskustvo vezano za ovu temu ;)


S' puno ljubavi,
Marija <3.

7 comments:

  1. E napokon da neko pohvali ovo ulje!Godinama ga koristim za skidanje kompletne sminke i nemam nameru da ga menjam.Odlicno je i jedno od retkih koje ne sadrzi mineralna ulja.Odlican post,pozdrav od Jasne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jasna, jako mi je drago da cujem da ga i ti volis i da si zadovoljna. Ja sam tek nedavno pocela da ga koristim, ali sam uspela za jako kratko vreme da ga zavolim, stvarno je fenomenalno i sastav je odlican <3
      Veliki pozdrav <3

      Delete
  2. Sounds great item

    Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    My blog new post is here

    ReplyDelete
  3. Nisam još isprobala niti jedan njihov proizvod, ali si me sad jako zainteresirala za ovaj proizvod. Odlična recenzija i hvala tebi što si nam ga otkrila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3
      Probaj, verujem da ce ti odgovarati, jer ne vidim zasto ne bi...sastav je odlican i zaista je jedan od onih proizvoda koji zasluzuju mnogo vise paznje ;) Ima siroku namenu, tako da verujem da ces vec sama videti kako ti najvise prija. Ja ga koristim za sve i prezadovoljna sam :)

      Delete