Monday, June 1, 2015

INSTA POST #15

Dragi moji, zelim vam srecan pocetak juna ;).
Kao i uvek, pocetak meseca je rezervisan za jos jedan Instagram post, sa nekim od meni najdrazih Insta momenata tokom proteklog perioda.
Moj maj je bio divan, prilicno uzbudljiv i sadrzajan, i iskreno se nadam da je tako bilo i kod vas.

Ukoliko zelite, pratite me na @headindclouds <3.

Kao neko ko voli sve da dekorise, obozavam zidne stikere. Zaljubila sam se u ove sa efektom ogledala i obliku usana.  Ako nekoga interesuje, mozete ih naci u Home Centru.
Macarons sa ukusom maline iz Hleb i Kifle <3 Divan, ukusan i fotogenican <3
Samo kratko da vas pozdravm :D :D :D
Moje drage cizmice i neki propratni detalji
Pocetkom meseca sam jela prve jagode ove sezone i naravno zabelezila. "Vestacki savrsene", ali ipak ukusne ;)
Sredinom meseca Eucerin je organizovao fenomenalno predavanje i druzanje za blogere, a nesto vise o tome citacete vec na blogu. Dijana, Jovana i ja <3
...pile smo predivan beli caj Shou Mei...
...malo klopale...
...a onda druzenje nastavile na Savi u predivnom ambijentu splava Corso, uz kolace i kafu
...a drustvo su nam pravile Kimmi Doll presimpaticne lutkice <3
Matte Nude nails <3 Golden Rose Color Expert #06 i China Glaze Matte Magic Top Coat. Ljubav <3
Djumbir+Limun=Jak imunitet
Pink i srebrni detalji <3
Nova (kraca) frizura ;)
Good hair day, happy day ;)
Jos jedno lepo blogodruzenje i predstavljanje nove linije Gerovital preparata za negu lica i tela
Predivan ambijent Estetskog Centra Maa'ra
Jovana (Jovanin kutak) i ja <3
Gde god nadjes ogledalo ti selfie "opali" :D :D :D
Preslatki Rendzi Cookies medenjaci <3

Nastavak druzenja u obliznjoj kafeteriji <3
Omiljena kombinacija, identicna nijansa <3
Uzivanje i planiranje novih postova
Najsavrseniji detalj (mindjusa) ikada <3
Detalji...planovi...
Torti'dip cheese...fenomenalan sos za tortilju :) Obozavam ovih dana <3
Take It easy :)

Zdrave grickalice uvek nosim sa sobom, u torbi.
Najdivniji Reve de miel balzam za usne, konacno u mojim rukama <3
Zvoncici <3
Silver Nails <3
Obozavan detalj u mojoj torbi Blink bombonice <3

S' puno ljubavi,
Marija <3.

16 comments:

  1. Predivne slikice :) Frizura ti je super :*

    ReplyDelete
  2. Maki, prelepo je svee..Mada sam ja to sve vec videla na instagramu, volim i ovde <3 Ljubim te (Da me lakse prepoznas, @jelenin_kutak sam na inst.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jeco <3 Super sto si se potpisala :) Ovako te ne bih prepoznala na ovoj maloj slici :) Cmoook :****

      Delete
  3. Mnogo ti je lepa kosa tj. nova frizura!
    I ja nosam bademe kad idem na putovanja pa veći deo dana provedem na nogama, pomažu mi da održim nivo energije.
    Nokti mi deluju pomalo zastrašujuće, tj. taj lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3
      Ja ih uvek nosim u torbi ;) Ne mogu da zamislim dan bez njih ;)
      Hahaha...ne znam na koji lak si tacno mislila... :D

      Delete
  4. krasne fotke, a na masku sovice sam totalno ljubomorna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga <3
      Razumem te, jer je i ja obozavam :D <3

      Delete
  5. Preslatke slicice, jako mi se svidja nova frizura <3 <3 <3
    Sara;*

    ReplyDelete
  6. Divno <3 http://sugarjournalbyrendzi.blogspot.com/

    ReplyDelete