Saturday, June 13, 2015

REVLON YOUNG COLOR EXCEL BOJA ZA KOSU



Pre nekoliko meseci pisala sam vam o mom iskustvu sa Revlonissimo farbom (post OVDE), i tada sam vam obecala da cu uraditi update, ako uspem da pronadjem Revlon Young Color farbu kojom sam se ofarbala prosle godine i bila odusevljena. Nakon toga sam dugo pokusavala da je nadjem, ali jednostavno je nigde nije bilo.
Nedavno sam od drugarice cula da ih ima kod Cvrleta i sa odusevljenjem otisla da je kupim.


Revlon Young Color Excel su boje za kosu bez amonijaka, sa anti-age efektom. Kosa ofarbana ovim farbama dobija predivan sjaj i mekocu, a moja trojka nije vestacki tamna, vec izgleda potpuno prirodno, bez crvenkastog odsjaja na suncu, cista tamno braon boja.


Nakon koriscenja Keune hidrogena tokom poslednjeg farbanja kosa mi je bila jako isusena, kao nikada do sada. Nisam godinama unazad koristila farbe koje u svom sastavu sadrze amonijak, a razloga zbog kog sam prestala da ih koristim bio je vec spomenuti crveni odsjaj koji je poceo da mi smeta.

Young Color bojom bez amonijaka sam uspela da pokrijem taj crveni odsjaj, ali kako nakon toga nisam mogla da je nadjem ponovo, ofarbala sam se klasicnom Revlon farbom. Boja je bila lepa i tamna, ali iz nekog razloga mi se cinilo da je previse tamna za moj ten i boju ociju. Iako zaista volim tamnu kosu, ne volim kada je bas toliko tamna, da je gotovo crna.


Kako ove boje za kosu ne sadrze amonijak u svom sastavu mirisu jako prijatno, ne iritiraju teme glave i ne isusuju kosu.


Iako proizvodjac navodi da je pozeljno koristiti razvijac boje od istog brenda, kako u prodaji postoji samo veliko pakovanje 3% hidrogena (litarsko), po preporuci devojke koja radi kod Crvleta kupila sam ovaj Maxima i jako sam zadovoljna. Nije mi isusio kosu, sto mi je najvaznije.

Za moju duzinu i gustinu kose bila mi je dovoljna jedna farba i spomenuti razvijac boje. Farbala sam celu duzinu kose i nakon mesec dana, moram da priznam izgleda isto kao i nakon farbanja. Boja se nije isprala, a kosa mi je meka i laka za oblikovanje.


Sam postupak nanosenja farbe nalazi se u prilozenom uputstvu. Kako ja nisam suvise spretna za samostalno farbanje to sam prepustila sestri.

Ovom farbom sam prezadovoljna i ne nameravam da je menjam do daljnjeg.

Na fotografiji ispod mozete videti kako ova boja izgleda nakon farbanja. Meni se licno jako dopada.


Cena Revlon Young Color boja za kosu iznosi 1120 dinara, dok razvijac boje kosta 300 dinara.
Mozete ih kupiti u frizerskim salonima "Cvrle", a ja sam moje kupila u Nusicevoj ulici.


Dugo mi kosa nije izgledala ovako zdravo. Lagana je i svilenkasta, ima predivan sjaj i zaista sam presrecna.
Kako se vama cini? ;)

Da li je neko od vas probao RevlonYoung Color boje za kosu?
Kakva su vasa iskustva?


S' puno ljubavi,
Marija <3.

8 comments:

  1. Pa ja ne verujem!
    Ulazim na tvoj blog da pronadjem tvoj post u kom spominjes Loreal farbu jer hocu da probam nesto novo a kvitetno i procitam ovaj post.
    Fnomenalno, probacu ovu farbu sigurno! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto...bas mi je drago ako je tako ;) Ova je mnogo bolja od L'orealove. Ako odlucis da probas, obavezno javi utiske ;)
      Veliki pozdrav <3

      Delete
  2. Prelepo izgledas, odlicno ti stoji ova boja. :D

    ReplyDelete
  3. Nije vezano za farbu,alme zanima koji lak imas na noktima ;) na ovoj fotki gde drzis farbu?Imam i ja problem sa crvenim pigmentom,kao i vecina,njega jedino mozes ubiti sa korektorom,jer sa ispiranjem on opet probija bez obzira ako nakon farbanja ga nema.I imam oroblrm takodj sa isusivanjem kose doslovno kao soaljena da bude nakon farbanja.Bez amonijaka nisam probala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pitanju je Golden Rose WOW! #06, pisala sam o njemu nedavno na blogu ;) Predivna, svetlo siva nijansa ;)
      Probaj ove bez amonijaka, ne ostecuju kosu kao klasicne farbe i pruzaju joj predivan sjaj zdrave kose ;)

      Delete
  4. Razvijac 2000. Koji si ti kupila za 300 din?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Revlonov litarski razvijac boje kosta nesto vise od 2000 dinara, a u teksu sam navela onaj koji sam koristila (Maxima) i njega sam platila oko 300 dinara. Sadrzi 100 ml i dovoljan je za jedno farbanje.

      Delete