Thursday, September 17, 2015

FRINGE BOOTS



Jako me raduje ovo produzeno leto i lepo vreme u kojem uzivamo ovih dana. U danasnjem postu, jucerasnji outfit i po koji nesvakidasnji detalj, nesto malo drugacije od onoga sto imate priliku da vidite na meni.







Zlatni sati, moji najdrazi kada je u pitanju fotografisanje <3


Najudobnije i najsavrsenije cizme, proizvedene od govedje koze. Iako ih imam prilicno dugo, ove godine su dozivele to da ih volim vise nego ikada, posebno zbog resa koje su poslednjih par sezona apsolutni hit i pozeljan detalj na svakom pojedinacnom komadu garderobe. Ranije, kada god bih nosila ove cizme, pojedinici bi uvek imali komentar kako su smesne, ali kako se nikada ne obazirem na takve komentare, u mom srcu su od prvog dana zauzimale posebno mesto...i tako je i dalje. Ono sto je zanimljivo je da u poslednje vreme odjednom uzivaju simpatije mnogih, pa cesto dobijam komplimente vezano za njih. Sve mi je to, pomalo smesno, ali ujedno i govori o tome koliko trendovi zapravo imaju uticaj na misljenje pojedinaca. Ne osudjujem, nemojte me pogreseno shvatiti, samo jednostavno primecujem ;).
Kako se vama cine?


Zlatni nokti i srebrni nakit? Sto da ne? Meni je skroz simpa <3


I na samom kraju, glavni detalj jucerasnjeg outfita, septum pirsing (fake, podrazumeva se), iz H&M-a. Odusevila sam se kada sam ga ugledala i pozelela da probam i malo se poigram. Zadivljujuce je kako je ponekad dovoljan samo jedan, tako sicusni detalj da cela prica dobije totalno drugaciji vajb. Ne znam kako vama ovo izgleda, ali meni je bilo interesantno, i sigurno cete ga vidjati jos, kako na blogu, tako i na Instagramu.


Prsluk-New Yorker
Majica-New Yorker
Farmerke-Mango
Cizme-Mango
Torba-Mango
Prstenje-Bershka, hand made
H&M septum pirsing
Usne-Aura Absolute Matte u nijansi Matte Mess 612
Nokti-Golden Rose Paris 78


S puno ljubavi,
Marija

4 comments:

  1. Prekrasna si. Torba mi se mnogo sviđaa :)

    ReplyDelete
  2. Meni je paznju privukao karmin, prelepo izgleda. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubav na prvi pogled <3 Bice uskoro nesto vise o njemu na blogu ;)

      Delete