Tuesday, January 19, 2016

Black Glitter Lips



Od kako sam promenila boju kose javila mi se zelja za eksperimentisanjem razlicitim tipovima makeup-a. Nekako u poslednje vreme imam nalet inspiracije i zelje da se poigravam, probam neke nove stvari, ali da ipak i dalje ostanem JA. Kao neko ko je bio tinejdzer tokom 90-ih, mnoge stvari su mi ostale urezane u secanje, koje su trenutno aktuelne i sve me to vraca u taj period.
U danasnjem postu, jedan jednostavan, ali svakako efektan makeup look, sa minimalno ulozenog truda i vremena.


Tamne, crne usne sa crnim gliterom su sasvim dovoljan detalj, pa ostatak makeup-a volim da ostavim sto svedenijim i jednostavnijim u vidu definisanih obrva, sasvim blagog sencenja kapka i definisanim trepavicama. Blago konturisanje i vrlo mala kolicina bronzera tu su da licu daju malo topline, jer crne usne mogu celokupnom licu da daju hladan izgled.

Proizvode koje sam koristila za kreiranje ovog look-a mozete videti na fotografiji ispod.



Za kreiranje crnog momenta na usnama koristila sam L'oreal crnu olovku za oci kojom sam definisala konture usana, nakon cega sam nanela NYX Bruised kremasti ruz u tamno ljubicastoj boji, a na sve to sam dodala crni gliter. Efekat mi se jako dopao.



Verujem da je za mnoge od vas ovo previse gothic, ali ukoliko se na pravi nacin iskombinuje sa ostatkom sminke i garderobe moze jako interesantno da izgleda i svakako drugacije. Takodje, smatram da mat crne usne mogu jako lepo da izgledaju i u nekoj vecernjoj, cak i elegantnoj verziji sa mat crnim ajlajnerom, uz  kozu ili kvalitetnu cipku. Kosa, isto tako moze sasvim lepo da isprati i zaokruzi celu pricu, bilo da se odlucite za visoki ili niski konjski rep, ili mozda tzv. sleek look.
Ono sto je vazno kod crnih usana je da vam ten nije suvise svetao, jer ce to vec izgledati lose samo po sebi.



Sta mislite o crnom ruzu, da li biste nosile ovako nesto?



S puno ljubavi,
Marija

12 comments:

  1. Mocno! Sebe ne smijem ni zamisliti sa ovakvim usnama, a na tebi mi je super, super!
    Nisam sigurna da li znam da nosim tako tamne ruzeve :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Andjela <3 Mislim da je to sve stvar navike i nekih licnih ogranicenja ;) Makeup je zabava i ja sam uvek za igru u tom smislu :)Probaj i ti, mozda ti se dopadne <3 :***

      Delete
  2. Slažem se sa tim što si napisala, a ovaj look je predivan! Ja sam oduševljena <3
    Ima već neko vreme da mi je palo na pamet tako nešto sa crnim usnama, ali nikako da isprobam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako je tako :) <3
      Jedva cekam da vidim kako ces ti da "odradis" look sa crnim usnama. Sigurna sam da ce ti stajati fenomenalno, s obrzirom da ti onaj savrseni NYX suede ljubicasti stoji preeedobro ;)

      Delete
  3. Predivan look, bas mi se dopada. Pogovotuuu unseee! Obozavam tamne nijanse na usnama!

    ReplyDelete
  4. Wow,definitivno bih ovako nešto probala,ne znam koliko bi mi stajalo,doduše...Ali da volela bih da imam nešto ovako u neseseru sa šminkom,kada mi dođe inspiracija za neki novi look (btw. tebi predobro stoji)
    Izbacile smo novi post,pa ako želiš pogledaj:http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se svidja ;)

      Delete
  5. Definitivno nije my cup of tea, ali podržavam avanturu. :)

    ReplyDelete
  6. Volela bih ovo i sama da isprobam zato što izgleda zaista fantastično, pa ako bi mogla da mi objasniš koji si gliter koristila i kako si ga nanela a da pritom nisi celo lice prekrila šljokicama :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tamara <3
      Koristila sam klasican gliter, kupljen za nail art na sajmu kozmetike :D Nanosila sam ga pljosnatom cetkicom i sam se zalepio za usne, nisam imala problem sa rasipanjem po licu :D ;) Nije tako komplikovano kako se mozda cini ;)

      Delete